سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها تغییری در ظاهر گلکسی نوت 9 نخواهد داد

تا به حال گزارش‌ها و اخبار در مورد گلکسی نوت 9 بسیار مبهم و ضد و نقیض بوده است، اما هر کدام از آنها به مانند تکه پازلی می‌مانند که با قرار دادنشان در کنار هم تا حدودی پرده از چهره پرچم‌دار جدید سامسونگ برداشته می‌شود. آخرین خبر در این خصوص مربوط به طراحی گوشی می‌شد که ظاهرا نباید منتظر تغییرات زیادی در مقایسه با گلکسی نوت 8 باشیم.

بر اساس ادعای توییتریستی که تصاویر گلس محافظ پنل جلویی گلکسی نوت 9 را منتشر کرد، این گوشی تغییرات زیادی در ظاهر خود نسبت به نسل پیشین نخواهد داشت. این کار به خاطر پایین آوردن هزینه‌های تولید این فبلت است؛ موضوعی که با مقایسه طراحی گوشی‌های گلکسی S8 و S9 و شباهت بی چون و چرای این دو گوشی منطقی‌تر نیز به نظر می‌رسد.

با وجود این که شاهد انتشار گزارشی بودیم که مبنی بر آن ارایه نوت 9 به خاطر اعمال برخی تغییرات با دو هفته تاخیر روبرو خواهد شد، تغییر گفته شده مربوط به باریک‌تر کردن اسمارت‌فون می‌شد و البته مطمئنا این تغییر به صورت محسوس در زندگی روزمره احساس نخواهد شد.

البته مطالب گفته شده به معنای تبعیت نوت 9 از نوت 8 نخواهد بود؛ در کنار پردازنده تقویت شده اگزینوس 9810 و بهبود حسگر قرنیه چشم باید منتظر به کارگیری دوربینی دوگانه بهتری در این دستگاه باشیم.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، مراسم رونمایی از این گوشی در تاریخ نهم اگوست در نیویورک برگزار خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها تغییری در ظاهر گلکسی نوت 9 نخواهد داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH