به‌روزرسانی آنر 10 با اضافه شدن حالت مهمانی و ارتقا هوش مصنوعی دوربین منتشر شد

مدت زمانی زیادی از حضور گوشی آنر 10 در بازار نمی‌گذرد اما در این مدت چندین به روزرسانی خوب و مفید را دریافت نموده که دربردارنده ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای بوده است. اکنون آخرین سری از این به‌روزرسانی‌ها برای این گوشی هوشمند رده بالا منتشر شده که شامل حالت مهمانی (Party Mode) و چندین بهینه‌سازی در مورد ویژگی‌های دوربین آن است.

آنر 10

حالت جدید مهمانی در قالب یک اپلیکیشن کاربردی ارابه شده که از ویژگی NFC یا همان قابلیت ارتباط حوزه نزدیک گوشی بهره می‌گیرد و این امکان را فراهم می‌‌آورد که چندین کاربر بتوانند گوشی‌های آنر 10 خود را به یکدیگر متصل نمایند و به طور همزمان یک آهنگ را پخش نمایند.

علاوه بر این به‌روزرسانی جدید‌ چندین بهبود جالب در رابطه با هوش مصنوعی به دوربین افزوده است. ظاهرا این ویژگی به این صورت کار می‌کند که در هنگام عکس‌برداری با گوشی، با تشخیص محیط تصویر و تحلیل منظره، رابط کاربری (UI) دوربین با نشان دادن پیامی متنی به کاربر نکاتی را در مورد بهترین افکت‌ها که می‌تواند بر روی عکس اعمال کند، گوشزد می‌کند!

همچنین مهندسان شرکت در این به‌روزرسانی از امنیت گوشی نیز غافل نمانده‌اند و ضمن عرضه پچ امنیتی ماه مه 2018، برای حسگر شناسایی اثرانگشت نیز آپدیت‌هایی را ارایه نموده‌اند. از جمله اینکه این حسگر اکنون می‌تواند به کاربر در مورد وضعیت، سازگاری و بهترین اثر انگشت و نحوه حذف و تعیین مجدد یک اثر انگشت جدید کمک و راهنمایی نماید.

از دیگر نکات مهم این به‌روزرسانی در مورد تصویر پس‌زمینه زنده و تم‌های جدید است. اپلیکیشن HiCare نیز با تغییر مکان به صفحه هوم نقل مکان کرده است و دیگر در پوشه ابزار (Tools) قرار ندارد. در نهایت نیز این به‌روزرسانی برای کاربران پر مصرف بهینه‌تر‌ شدن مصرف انرژی گوشی را به همراه آورده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH