شکایت از خدمات اپراتورها

چگونه می‌توان از خدمات ایرانسل، همراه اول و سایر شرکت‌ها شکایت کرد؟

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از کاربران اپراتورها و شرکت‌های مختلف کیفیت بدی است که در بعضی از موارد ارایه می‌دهند و راه شکایتی از این کیفیت بد سراغ ندارند. در مقابل اما رگولاتوری که مسئول رسیدگی به شکایات مردمی است، اقدام به راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت شکایت نموده تا مردم براساس محل زندگی، نوع اپراتور و خدمات دریافتی درخواست‌های خود را ثبت نمایند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که دارای نسخه وب و اندروید بوده در حال حاضر در اختیار کاربران قرار گرفته و مشترکین اپراتورها و شرکت‌های مختلف می‌توانند شکایت خود را ثبت نمایند.

این سامانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

این سامانه دارای قابلیت‌های ویژه‌ای‌ست که مشتریان به راحتی می‌توانند بدون نیاز به اطلاعات فنی خاص، شکایت خود را ثبت کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

  • شکایات ثبت شده روی سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات بر اساس جغرافیای محل کاربر پایش شده و به راحتی مانتیور اتفاقات موجود در شبکه‌های مختلف قابل مدیریت است.
  • مردم می‌توانند طبق اطلاعات موجود در این سامانه نسبت به انتخاب اپراتورهای برتر از نظر خدمات و پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند.
  • اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنت، تلفن ثابت و خدمات پست و ارتباطات رادیویی ملزم به پاسخگویی سریع شده و در صورت تاخیر، با آن‌ها برخورد خواهد شد.
  • کاربر نیازی به اعلام مکان دقیق خود نداشته و با توجه به لوکیشینی که به صورت خودکار از او دریافت می‌گردد، اقدامات لازم انجام می‌شود.
  • کاربر در این سامانه حتی قادر است در جاده‌های بین شهری نیز اعلام مشکل کرده و قطعی‌های موجود را به اپراتورها گزارش دهد.
  • کاربر در این سامانه و با استفاده از اپلیکیشن امکان ارسال تصاویر، ویدئو و صوت را داشته و بدین ترتیب شفافیت بیشتری در این زمینه وجود خواهد داشت. یکی از گلایه‌های مربوط به شکایات واصله توسط اپراتورها مشکل عدم اعتبارسنجی آن‌هاست که با قابلیت جدید طرفین به نتیجه بهتری خواهند رسید.
  • مردم در این سامانه قادر به مشاهده شکایات دیگر کاربران هستند که این موضوع اپراتورها را وادار به رسیدگی سریع‌تر می‌نماید.
  • در صورت افزایش تعداد شکایات کاربران از یک منطقه و حتی از یک اپراتور در سرتاسر کشور، موضوع ملی شده و پیگیری‌ها بسیار جدی‌تر انجام می‌شود.
  • یکی از مزیت‌های این سامانه افزایش کیفیت اپراتورها و شرکت‌هایی است که حتی خدمات نسبتا مناسبی را به مشتریان ارایه می‌کنند. بدین معنی که این سامانه امکان رقابت را بیش از پیش در بین شرکت‌ها مهیا می‌کند.
  • با توجه به اینکه شکایات به صورت مستقیم به دست رگولاتوری می‌رسد و همه اطلاعات مشتری به صورت مستند ثبت می‌گردد، اختلافات بین اپراتور و مشتری به راحتی توسط این سازمان قابل حل است.
  • در این سامانه امکان ثبت شکایات مربوط به فروش اجباری، عدم درج قیمت، گران‌فروشی، نبود گزارش مصرف مشتری، تحویل سرعت کمتر از قرارداد و …وجود دارد.
  • از نکات متمایز کننده این سامانه امکان ثبت شکایت پیرامون پرسنل شرکت‌های مختلف است که بعضا با برخورد نامناسب موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم می‌کنند!

بدین ترتیب به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن قادر به ثبت شکایت خود هستید تا با پیگیری‌های رگولاتوری مشکلات دسترسی شما به خدمات مختلف اینترنت، رادیویی و تلفنی رفع گردد.

5 در مورد “چگونه می‌توان از خدمات ایرانسل، همراه اول و سایر شرکت‌ها شکایت کرد؟”

  1. فکر کن یه درصد به شکایتت رسیدگی بشه بسته اینترنت 1 ساعته شبانه رو هر 5 دقیقه قطع میکنن این هیچ ربطی به سرعت وزمان و مکان نداره بسته ماهانه تو همون ساعت کار میکنه

  2. من به شدت از خدمات رسانی ایرانسل ناراضی ام ،درخواست 4gداده بودم بدون اینکه سیم کارتم دستم برسه چندروزیه که سیم کارت قبلی ام سوخته،و هیچ کس جواب گونیست،واقعا نمیدونم بایدچیکارکنم

  3. سلام وقت بخیر
    ممنونم ازایرانسل برای ۵۰ گیگ اینترنت هدیه
    ولی فقط چندروزاول خوب کارمیکرد
    الان اصلا وصل نمیشه
    نصف بیشترمونده
    وقتم ندارم،زمانش داره تموم میشه
    ممنون میشم رسیدگی بشه

  4. کسی تونسته بفهمه وقت و بی وقت پیامکای تبلیغاتی فِرت و فِرت از کجای مخابرات و سازمان رگولاتوری و اپراتورای موبایل رد میشه و به من و شما میرسه؟؟؟؟!!!!
    هروقت این قضیه رو حل کردن شکایتارو هم بررسی میکنن …
    رپورتاژ تبلیغاتی باحالی بود برای امروز شما .. دمتون گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH