به‌روزرسانی نرم‌افزاری آنر 10 با دو ویژگی جدید عرضه شد

اکنون برخی از کاربران در حال دریافت نسخه نرم‌افزاری جدیدی با شماره ساخت COL-L29 8.1.0.120 برای اسمارت‌فون آنر 10 هستند که چندین قابلیت جدید مفید و بعضا نه چندان مفید را به این هندست اضافه می‌کند.

اولین مشخصه‌ای که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، اصطلاحا یک اپلیکیشن حالت مهمانی (Party Mode) است که دستگاه‌های مختلف را از طریق NFC به یکدیگر متصل نموده و با پخش هم‌زمان یک آهنگ، تجربه صدای فراگیر را ایجاد خواهد کرد.

آنر ویوو 10 نیز این اپلیکیشن را دریافت می‌کند؛ اما امکان اتصال 2 دستگاه از طریق برنامه Party Mode قابل تائید نیست. با این‌حال در صورتی‌که این قابلیت تنها به دستگاه‌های آنر محدود شود، احتمالا این پرسش مطرح خواهد شد که واقعا چه تعداد از کاربران از چنین قابلیتی استفاده می‌کنند.

به هرحال در آغاز بگذارید به بررسی پیشرفت‌های مفید اعمال شده بپردازیم. اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین از قابلیت جدید هوش مصنوعی بهره‌مند شده است. زمانی که شروع به عکس‌برداری می‌کنید، با توجه به منظره، نوع افکت مورد استفاده توسط هوش مصنوعی از طریق یک پیام متنی کوچک نمایش داده می‌شود.

اسکنر اثرانگشت نیز به قابلیت‌های محدودی مجهز شده است. اکنون گوشی چگونگی ثبت اثرانگشت شما را تشخیص داده و در صورت قرار دادن انگشت در زاویه‌ای مشخص، پیامی ظاهر خواهد شد که به شما توصیه می‌کند تا اثرانگشت ذخیره‌شده خود را پاک و جایگزین نمایید.

سایر بهبودهای نرم‌افزاری شامل یک تم جدید، والپیپر متحرک، بهینه‌سازی مصرف انرژی و پچ امنیتی مربوط به ماه می است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH