بازی Fortnite به رکورد دو میلیون دانلود در عرض یک روز رسید!

با توجه به اینکه بازی Fortnite Battle Royale از محبوبیت زیادی برخوردار است، به نظر می‌رسید شرکت نینتندو قصد دارد که این بازی را بر روی پلتفرم خود به اجرا بگذارد و دیروز به طور رسمی اعلام شد که این بازی راه‌اندازی شده و بر روی سوئیچ در دسترس است.

نینتندو

این حرکت نینتندو بسیار هوشمندانه بود زیرا براساس آمار رسمی از آن زمان تاکنون بیش از دو میلیون بار دانلود شده است. بله درست خواندید، در عرض کمتر از یک روز بیش از دو میلیون بار این بازی دانلود شده است و با توجه به محبوبیت بسیار بالای آن و تعداد دستگاه‌های سوئیچی که در اختیار کاربران است، انتظار می‌رود این رقم به صورت تصاعدی افزایش یابد و رکورد‌ جدیدی را برجای بگذارد. به علاوه این آمار توسط IGN که با Reggie Fils-Aime رئیس بخش آمریکای نینتندو مصاحبه کرده، مورد تایید قرار گرفته است.

طبق گفته او، آن‌ها تاکنون بیش از دو میلیون دانلود از Fortnite را ثبت کرده‌اند. در حقیقت این بازی توانسته است ارتباط خوبی با کاربران برقرار نماید، به طوری که اکنون به عنوان پیشنهاد اصلی برای علاقه‌مندان به سوئیچ نینتندو مطرح شده است و می‌توان آن را در هر‌جا و مکانی و در هر زمانی که دوست دارید بازی کنید.

تا به امروز Fortnite یک بازی موفق بوده است و با توجه به استقبال شگفت‌انگیز کاربران سوئیچ احتمال دارد بتواند از مرز 125 میلیون گیمر فراتر رود، به علاوه اینکه تازه یک روز از آغاز عرضه برای سوئیچ نینتندو گذشته است و مسلما با افزوده شدن دیگر گیمر‌های سوئیچ این آمار افزایش می‌یابد و در ضمن نباید فراموش کنید که قرار است در تابستان این بازی برای اندروید نیز رونمایی شود. پس باید در انتظار خلق یک رکورد دست‌نیافتنی تا پایان سال 2018 بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH