اسنپ‌چت

اسنپ‌چت به زودی دارای ویژگی جدیدی مشابه با قابلیت بومرنگ اینستاگرام خواهد شد

به نظر می‌رسد اسنپ‌چت قصد دارد تقلب‌های گاه ‌و ‌بیگاه اینستاگرام از روی دست خودش را تلافی کند و ‌ برای اولین بار از برخی ویژگی‌های اینستاگرام در پلتفرم خود بهره‌ بگیرد.

اسنپ‌چت

این اپلیکیشن در حال حاضر مشغول تست یک ویژگی جدید ویدیویی است که به کمک آنها می‌توان ویدیو‌ها را به سبک بومرنگ به صورت لوپ در آورد تا به طور مداوم تکرار شوند. این ویژگی که با نام Bounce به معنای پرش نام‌گذاری شده، اکنون در نسخه بتای اپلیکیشن در حال گذراندن مراحل آزمایشی است و هنوز به صورت عمومی در دسترس قرار ندارد.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اسنپ‌چت از حدود یک‌ سال پیش قابلیت لوپ کردن ویدیو‌ها را به پلتفرم خود افزوده بود ولی به طور کامل از سبک بومرنگ پشتیبانی نمی‌کرد. در سبک بومرنگ لوپ ایجاد شده به صورت پخش ویدیو به سمت جلو و در پایان، بازگشت معکوس ویدیو به اول است.

در واقع قابلیت Bounce اپلیکیشن اسنپ‌چت مشابه سبک بومرنگ اینستاگرام است. این قابلیت نیز در کنار دیگر ابزار‌ها و افکت‌های بخش ویدیو قرار می‌گیرد. برای اعمال آن کافی است با کمک یک نوار لغزنده قسمت مورد نظر ویدیو را انتخاب و افکت Bounce را بر روی آن اجرا نمود. با افزوده شدن این افکت، ویدیو به جلو و عقب حرکت کرده و مانند نحوه حرکت بومرنگ ویدیو را به نمایش می‌گذارد.

سحنگوی اسنپ‌چت با تایید این خبر اعلام کرده است که برخی از کاربران به این ویژگی دسترسی دارند ولی هنوز برای همه کاربران عرضه نشده است و زمان آن نیز فعلا مشخص نیست. در هر حال هر موقعی که این اتفاق بیافتد، می‌تواند نقش زیادی در جذاب‌تر شدن ویدیو‌های منتشر شده داشته باشد.

اسنپ‌چت

این در حالی است که همواره اینستاگرام در حال سرقت ایده‌ها از اسنپ‌چت بوده و برای اولین بار است که اسنپ‌چت اقدام به مقابله به مثل نموده است. به علاوه آنها اعلام کرده‌اند که آماده‌اند از این به بعد به مبارزه با این اقدامات برخیزند و همچنین فشار‌ها بر فیس‌بوک را افزایش دهند.

در این راستا شرکت فعلا پلتفرم اسنپ‌کیت را توسعه داده که از قابلیت‌هایی مشابه با برخی ویژگی‌های توسعه‌داده شده توسط فیس‌بوک، برخوردار است. از جمله ویژگی ورود به اپلیکیشن‌ها توسط اکانت اسنپ‌چت، اما با رویکردی کاملا محرمانه محور!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH