با ابزارهای مفید گوگل برای دنبال‌کردن جام جهانی 2018 آشنا شوید

جام جهانی 2018 در روسیه آغازشده و همانطور که می‌دانیم، ایران در بازی اول خود مراکش را برد. در ادامه با ابزارهای مفید گوگل برای دنبال کردن نتایج جام جهانی 2018 آشنا می‌شویم که استفاده از آنها آسان و لذت بخش است.

جام‌جهانی از آن رویدادهای پرطرفدار و بسیار داغ است، رویدادی که بیشترین تماشاگر را در تلویزیون دارد و 3.2 میلیارد نفر در سراسر کره زمین رقابت ۳۲ کشور را در این بازی‌ها تماشا خواهند کرد.

اگر شماهم یکی از طرفداران جام جهانی و به خصوص جام جهانی امسال هستید، گوگل برای شما پیشنهاداتی دارد که بتوانید همیشه از نتیجه مسابقات با خبر شوید، حتی اگر دسترسی به تلویزیون نداشته و یا سرکار هستید. در زیر با ۵ مورد از ابزارهای گوگل برای مشاهده نتایج جام جهانی 2018 آشنا خواهیم شد.

1- وبسایت گوگل

گوگل همیشه برای رویدادهای مهم آماده است، آخرین باری که هماهنگی بسیار خوبی میان گوگل و اخبار مهم را دیدم، به انتخابات امریکا برمی‌گردد که نتایج رقابت ترامپ و هیلاری کلینتون را به صورت زنده و ایالت به ایالت نشان می‌داد.
به هرحال با جستجوی عبارت “جام جهانی 2018 ” می‌توانید مواردی مانند نتایج زنده، بازیکنان برتر، توییت‌ها و تصاویر بازی‌ها را مشاهده کنید.

2- پین کردن نتایج زنده بازی‌ها در هوم اسکرین

وارد برنامه گوگل در تلفن خود شده و عبارت world cup 2018 live scores را تایپ کنید، در بالای صفحه به شما پیشنهاد می‌شود که نتایج زنده را به صورت یک میان‌بر در صفحه اصلی تلفن خود یا هم اسکرین، پین کرده یا به اصطلاح سنجاق کنید. با زدن گزینه‌ی add به راحتی نتایج بر روی صفحه اصلی تلفن‌تان نشان‌داده می‌شوند.

3- استفاده از Google news

در google news بخشی اضافه شده که می‌توانید در آن به راحتی جام جهانی را دنبال کنید. نتایج بازی‌ها به صورت زنده، نتایج قبلی و خاطرنشان کردن موارد مهم از جمله‌ امکانات این برنامه است.

4- دستیار گوگل

دستیار گوگل قادر است تمامی سوالات شما را در مورد جام جهانی پاسخ دهد، کافی‌ است هرچه می‌خواهید از آن بپرسید. با پرسیدن سوالی در مورد بازی اخیر یا نتیجه زنده بازی در حال پخش می‌توانید دستیار گوگل را هم برای جام جهانی استفاده کنید.

5- گوگل مپس

گوگل مپ هم دوست‌دار جام جهانی شده و به شما رستوران‌ها و مکان‌هایی را که می‌توانید در آن‌ها به مشاهده بازی‌های جام جهانی 2018 بپردازید، نشان می‌دهد.

به جز روش‌های ذکر شده، برنامه‌های ایرانی بسیار و همچنین وبسایت‌های متعددی وجود دارند که نتیجه‌ی بازی‌ها را به صورت زنده نشان می‌دهند، مانند اپلیکیشن جام 21، شما از چه برنامه یا وب‌سایتی استفاده می‌کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH