بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)؛ فوتبال به سبک فردوسی‌پور و رفقا!

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) توسط برنامه اختصاصی عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما به کاربران و علاقه‌مندان به این رویداد بین‌المللی عرضه شده است. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است و مهم‌تر از همه این موارد جوایز ویژه‌ای‌ست که عادل فردوسی پور و اسپانسر برنامه 2018 برای شرکت کنندگان آن در نظر گرفته‌اند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) از جمله برنامه‌های با طراحی مناسب است که به دلیل جوایز میلیونی و رایگان بودن شرکت در آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

جام جهانی 2018 روسیه یکی از حساس‌ترین تورنمنت‌های ورزشی برای ورزش کشورمان است چرا که تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور دارد و بسیاری از فوتبال دوستان لحظه به لحظه اخبار این رویداد را دنبال می‌کنند و حضور اپ‌هایی همچون اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) یک امکان ویژه برای ایشان به شمار می‌رود.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)
بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

در این مقاله قصد داریم به بررسی کوتاهی از این برنامه پرداخته و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کنیم. بدیهی است که امکانات فنی این اپ در سایه جوایز بسیار بالای آن قرار گرفته و برای بسیاری از افراد نقاط ضعف این برنامه جدی و قابل اعتنا نیست ولی به دلیل حضور چندین برنامه مشابه و مقایسه آن‌ها به بیان این نکات می‌پردازیم.

بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

رابط کاربری اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

اولین مورد در مورد این اپلیکیشن رابط کاربری ساده و زیبای آن است که برخلاف اپلیکیشن مدال و دیگر اپلیکیشن‌های ورزشی موجود، پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران را برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازشان گیج نمی‌کند! البته لازم به ذکر است که رابط کاربری اپ جام21 برای کاربران اپلیکیشن برنامه نود آشناست و حتی به نظر می‌رسد سورس برنامه نود برای این برنامه استفاده شده است!

از دیگر نکات پیرامون رابط کاربری اپلیکیشن جام جهانی 2018 روسیه می‌توان به استفاده خوب طراحان آن از المان‌ها و تصاویر مربوط به این جام اشاره کرد. کاربر با انتخاب تنظیماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، تصاویر و المان‌های اختصاصی خود را مشاهده می‌کند و حس و حال خوبی از طرفداری تیم‌های ملی مختلف در جام جهانی 2018 روسیه خواهد داشت.

سرعت دسترسی به اپلیکیشن و همچنین جابجایی بین تب‌های مختلف خوب بوده و محدودیتی برای دسترسی به بخش‌های گوناگون اپ جام21 وجود ندارد. سرعت لود اولیه این برنامه نیز مناسب بوده و باگ‌های موجود در بعضی دیگر از اپلیکیشن‌های ورزشی و سنگین بودن لود آن‌ها در اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) دیده نمی‌شود.

اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

پیش بینی کنید و جایزه بگیرید

مهم‌ترین کاربرد این اپلیکیشن، پیش بینی تمام بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه است و کاربران می‌توانند با پیش بینی رایگان( برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه) جوایز میلیونی دریافت کنند. نکته مهم در این بین راحتی و سهولت بسیار بالای پیش بینی موجود در این اپلیکیشن است.

برای درج پیش بینی خود کافیست به تب مربوطه مراجعه کرده و با توجه به گروه بندی و بازی‌های مراحل مختلف، نظر خود را ثبت نمایید. کاربر تا سوت شروع هر بازی اجازه شرکت در پیش بینی را داشته و پس از سوت می‌تواند در پیش بینی سایر بازی‌ها شرکت نماید.

امتیازدهی این مسابقات به شرح زیر است:

  • هر پیش بینی درست به صورت دقیق 10 امتیاز خواهد داشت
  • هر پیش بینی درست بر اساس تفاضل گل 7 امتیاز خواهد داشت
  • پیش بینی برنده بازی 5 امتیاز خواهد داشت
  • شرکت در نظرسنجی نیز 2 امتیاز به حساب شرکت کننده واریز می‌کند
  • بازی‌های حساس و ویژه مانند بازی تیم ملی کشورمان دارای امتیازات دو برابری خواهد بود

نکته دیگر در این بخش امکان پیش بینی همه مسابقات موجود در مرحله گروهی است که به نوعی حدود 64 امتیاز را برای کاربران تضمین می‌کند! این قابلیت برای افرادی که وقت و حوصله بررسی روزانه بازی‌ها را ندارند، عالی بوده و برخلاف بعضی از اپلیکیشن‌های مشابه، امکان خوبی ارزیابی می‌گردد.

اطلاعات کامل از تیم محبوبتان و دیگر تیم‌ها ببینید

از دیگر ویژگی‌های موجود در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) اطلاعات کامل و جامعی است که از دیدارهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما پس از ورود به محیط اپلیکیشن و وارد شدن به بخش پیش بینی‌ها، می‌توانید اطلاعاتی از محل برگزاری بازی، ساعت برگزاری، روز برگزاری بازی و پیش بینی سایر کاربران ببینید.

همچنین با بازکردن جزییات بیشتر در این بخش، حتی شما به پرتکرارترین پیش بینی‌های انجام شده دسترسی خواهید داشت که البته طبق روال معمولی که از برنامه نود به ارث برده‌ایم، معمولا نتیجه 2-1 و 1-2 پرتکرارترین نتیجه در اکثر دیدارها هستند!

از دیگر تدابیر مسئولین دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) در این برنامه امکان انتخاب تیم محبوب شماست و این قابلیت اجازه می‌دهد طرفدار کشور دیگری جز ایران باشید و در صفحه اول و سایر صفحات اطلاعات اختصاصی از آن تیم در اختیار شما قرار بگیرد و همچنین با فعال کردن نوتیفیکیشن به شما در مورد بازی‌های تیم محبوبتان اطلاع رسانی کند.

جوایز شرکت در نظرسنجی جام جهانی 2018 روسیه برنامه عادل فردوسی پور چیست؟

شاید گفتن این موضوع در مقاله بررسی اپلیکیشن مناسب نباشد ولی جالب است بدانید که جایزه اصلی برنده این پیش بینی 300 میلیون تومان تعیین شده است. نفر دوم 150 میلیون تومان و نفر سوم 50 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. همچنین هر شب یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به صورت قرعه کشی از بین کل شرکت کنندگان اهدا می‌شود. در هر بازی به 5 نفر از کل شرکت کنندگان یک میلیون تومان پرداخت می‌شود!

تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه را انتخاب کنید

یکی دیگر از بخش‌های موجود در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) امکان انتخاب قهرمان جام جهانی است که دارای امتیاز 5 برابری است و به نوعی نقش بسزایی در برنده شدن افراد خواهد داشت!

پیام‌ها و تنظیمات پروفایل کاربری در  دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

دو تب آخر موجود در محیط این برنامه بخش پیام‌ها و پروفایل کاربری است. در بخش پیام‌ها آخرین اخبار و تغییرات اپلیکیشن به کاربران اطلاع رسانی می‌شود. همچنین در بخش پروفایل کاربری، یوزر می‌تواند تنظیمات مربوط به تیم محبوب خود و همچنین اطلاعات دیگر را ویرایش نماید. همچنین کاربر به پیش بینی‌های انجام شده خود دسترسی داشته و برندگان را مشاهده می‌کند.

نقطه ضعف اپلیکیشن جام 21

این اپلیکیشن به طور کلی با توجه به موضوع و کارکرد آن از ضعف جدی و بزرگی برخوردار نیست ولی به نظر می‌رسد نبود بخش‌هایی برای مشاهده اخبار و ویدئوها و خلاصه بازی‌ها می‌تواند به کامل بودن این برنامه ضرر برساند.

دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)

برای دانلود نسخه اندروید و آی‌او‌اس این برنامه می‌توانید به شماره رسمی برنامه 2018 پیامک بزنید و لینک دانلود را دریافت کنید ولی راه دوم برای این کار مراجعه به سایت رسمی این برنامه است که دسترسی به سایت آن با سرچ کلمه جام 21 امکان‌پذیر است.

 دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018) برای اندروید

196 در مورد “بررسی و دانلود اپلیکیشن جام21 (جام جهانی 2018)؛ فوتبال به سبک فردوسی‌پور و رفقا!”

  1. ۴تاازپبس بینی هفته دوم جام خلبج فارس و هم برام نزدیدبماندخیلی حقموخوردیدبنده توجام جهاتی بیشترین امتیازواوردم ولی اسم یکی دیگه اول بود

  2. یه مشت دزد جمع شدید مردموسرکار گذاشتتیدولی اینوبدونیداگه خیلی زرنگ باشیدمیتونیدسربشرو کلاه بزاریداون بالا کسی هست.بنده هزارمشکل دارم وبایدپول فرض بگیرم وحدس بزنم به امید اینکه شایداسمم دربیادوخودمووزندگیمونجات بدم. بعدشمایی که ازراه امسال من ثروتمنددارید میشیدزورداره بهتون ۱درصداونوغریبه ای ببره بخدا ازته دلم میسپارمتون که اکه ۱کلمه ازحرفاتون دروغه ازش نخوریدوبطرزوحشتناکی گرفتاربشید.بدانیدخداناظراعمالمان است به کن حلال قانع باشی بهتره همه حرام است

  3. با سلام . خاستم بگم عادل فردوسی پور و همکاران چند میلیون بیننده رو سرکار گذاشتن.. هیچ جایزه ای در کار نیس… قبل از بازی فینال امتیاز برترین شرکت کننده این پیش بینی ها 465 بود که اگر این نفر تمام 20 امتیاز بازی فینال و 50 امتیاز پیش بینی قهرمان رو کسب میکرد سقف امتیازات 535 می شد..اما با کمال تعجب شرکت کننده ای که حتی جز سه نفر برتر قبل از فینال نبود با 536 امتیاز بعد از فینال اول شد…که نشان میدهد این شخص وجود خارجی ندارد و توسط خودشون وارد شده…و از تمام صفحات مربوطه جهت مدرک اسکرین شات گرفتم….

  4. سیداحمدحسینی

    سلام و عرض ادب- بنده تو قرعه کشی برنده خودرو ۲۰۶ شدم- ولی متاسفانه هیچ تماسی با بنده نگرفتن!!!! همش الکی بود!!! از جایزه خبری نیست???

  5. سلام برنامه مزخرفیه
    مگه دو نیمه وقت اضافی جزء بازی نیست
    پیش بینی کردم بازی روسیه و کرواسی ۲=۲
    ولی همون ۱=۱ نوشته تو برنامه

  6. سلام درصد تمام پیش بینی هارو بزنید، بعضیا دوست دارند پیشبینی ای بکنن که درصدش کمتر باشه تا در صورت درست بودن احتمال برنده شدنشون بیشتر باشه.

  7. سامان فولادوند

    شماره من جز 1میلیونى ها بود کسى هم زنگى نمیزنه
    و هیچ سایتى هم اعلام نمیکنه لطفا راهنمایى کنید این سوال خیلى ها هستش

  8. حسین احمدی

    سلام وخسته نباشید من ازطریق پیام به ۲۰۰۰۲۰۱۸ در این پیش بینی شرکت میکنم با یک شماره دیگر ولی نمیدونم امتیاز من در این شماره چند هست شمارم ۰۹۳۹۸۳۶۱۶۸۷

  9. سلام . همین الان نفر اول ۳۷۸ امتیاز از ۶۵۰ امتیاز گرفته!!!!!!!یعنی نصف بیشتر بازیها رو دقیق پیش بینی کرده!!!!!!به نظر من که بعیده همچین چیزی!!!!نظر شما چیه؟یا وجود خارجی نداره همچین آدمی یا …… الله اعلم.

  10. محمود مصلح

    سلام خسته نباشید .بازیه استرالیا فرانسه ،دانمارک استرالیا و نیجریه ایسلند .نمیدونم چرا برعکس خورده دقیقا درست زدم اما چند بار خواهش کردم رسیدگی کنید بازیهای دیگه هم بوده ولی اونهارو هر چند برعکس ثبت شده ولی اشتباه زده بودم اینارو گفتم چون دقیق گفتم و الان دقیقا رفته رو اعصابم شمارو به خدا بررسی بفرمائید ممنون .

  11. محمود مصلح

    سلام به شما . بیشتر پیش بینی هایی که که تو مرحله گروهی و یک هشتم زده بودم تا بازیت پرتقال و اروگوئه درست بود نمی گم همش ولی خیلیش درست بود وای نگاه کردم دیدم اغلب برعکس ثبت شده واقعا سزانیست به احترامی که ما نسبت به برنامه گذاشتیم توهین شده با این وضعیت مدتهاست تو تمامه برنامه هات شرکت کردم واقعا با یه امید و رغبت و شو به خاصی شرکت کردم اما …. . فاصله بین حق و ناحق یه اشتباه یا سهلنگاری و بی توجهیه . واقعا امیدوارم هر کس نا خواسته امتیازش از بین رفته به حقش برسه .‌موفق باشید

  12. همه این قرعه کشی ها دروغه من که باورم نمیشه من فقط به خاطر سرگرمی و علاقه به فوتبال این اپلیکیشن رو نصب کردم و بازی ها رو پیش بینی میکنم.. شما مردم عزیز باور نکنید تمام قرعه کشی ها حداقل تو ایران دروغه

  13. سلام ، اپلیکیشنو پاک کنید ،دوباره از نو دانلود کنید ، همه ایرادا برطرف میشه.فقط حتما قبل از دانلود نسخه قبلی رو از گوشیتون پاک کنید.

  14. کاظم نورایی

    سلام
    در صفحه اول قسمت شرکت در برنامه مال من صفر میباشد یعنی اینکه من اصلا شرکت نداشتم چون امتیازم بالای 250 هسش…البته من از کشور عمان با این برنامه کار میکنم یعنی موقع نصب ایمیلم رو وارد کردم و کد از طریق ایمیل بهم ارسال شد میخواستم بدونم آیا پیش بینی های من هم ثبت میشه…ممنون

  15. بابک کمالی

    سلام چند ساعت قبل پیام دادم لطفا اون ۱۵ امتیاز اروگوئه مصر و ایران مراکش (هر دو رو چپه ثبت کردین از اولی ۲ دادین که باس ۷ میگرفتم و از دومی ۴ دادین که باس ۱۴می گرفتم تفاوت میشه ۱۵ امتیاز) ، اولا خیلی ممنونم تنها جایی که خواهش کردم و ترتیب اثر داده شد شما بودین دمتون گرم ولی ولی این ۷ امتیاز بازی امشب آرژانتین فرانسه چی شد آخه ؟ ? لطفا این رو هم بررسی کنید

  16. قرعه کشی که از قبل شماره خودت رو مدونی و کامپیوتر قرعه کشی کنه کلا دروغ و کلاشیه ،کلاهبرداری هم هست هر عددی در بیاد کامپیوتر چندتا عدد میچرخونه هر شماره آی دلشون بخواد میاد بالا ،برنامه نویسیش 3 دقیقه کار داره

  17. بابک کمالی

    من چندین جا از جمله نظرات رو اپ در بازار گفتم چرا امتیاز اون نتایج ایران مراکش و اروگوئه مصر که برعکس ثبت کردین رو تصحیح نمی کنید. باز هم درخواست میکنم ۱۵ امتیاز تفاوت رو بخاطر رقابتی بودن برنامه بدین ، چند بار و چند شکل باید اعتراض کرد و هیشکی توجه نکنه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH