اسمارت‌فون ال‌جی Q8 پلاس با 2 مدل مختلف در فهرست KCC ظاهر شد!

سری Q ال‌جی شامل دستگاه‌هایی است که می‌توانند به عنوان مدل‌های مقرون‌به‌صرفه از پرچم‌داران بزرگ این کمپانی قلمداد شوند. اسمارت‌فون‌های Q6 و Q8، نخستین دستگاه‌ها از این سری هستند و به ترتیب نسخه‌های ارزان‌قیمت گوشی‌های ال‌جی G6 و ال‌جی V20 محسوب می‌شوند.

اخیرا کمپانی کره‌ای به منظور ارایه جایگزین‌های ارزان‌قیمت به افرادی که قادر به خریداری پرچم‌دار جدید G7 نیستند، اقدام به عرضه 3 اسمارت‌فون از سری Q7 نمود. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی مشغول آماده‌سازی گوشی Q8 پلاس است که بر اساس پیش‌بینی‌ها به عنوان نسخه مقرون‌به‌صرفه ال‌جی V30 روانه بازار خواهد شد. اوایل ماه جاری، این هندست در 2 مدل مختلف با اسم رمز LM-Q815S و LM-Q815L در فهرست KCC (معادل کره‌ای کمیته FCC آمریکا) ظاهر شد.

اکنون بار دیگر نام این اسمارت‌فون در فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از سرویس گوگل پلی ظاهر شده است و این مسئله وجود هندست مذکور را مورد تائید قرار می‌دهد. فهرست موجود در انجمن به ال‌جی Q8 پلاس و اسم رمز cv7an برای آن اشاره می‌کند.

نخستین نسخه از 2 مدل مذکور موفق به دریافت گواهینامه وای‌فای نیز شده است. با این‌حال علی‌رغم اطلاعات فعلی، هنوز مشخصات هندست اعلام نشده است. لذا در حال حاضر تنها کار ممکن این است که مشخصات کلیدی مدل اولیه Q8 را مورد بازنگری قرار دهیم؛ هندستی که با وجود قیمت بسیار ارزان‌تر نسبت به دستگاه‌های سری G و V، همچنان یک گوشی پیشرفته به شمار می‌آید.

نسخه قدیمی ال‌جی Q8 دارای بدنه فلزی با طراحی یکپارچه و گواهی حفاظتی IP67 است که مقاومت گوشی در برابر گردوغبار و آب‌خوردگی ( تا عمق 1 متر و مدت زمان 30 دقیقه) را تضمین می‌کند. این هندست مجهز به یک نمایشگر اصلی 5.2 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل (Quad HD) و نمایشگر دوم 1.8 اینچی با قابلیت Always on و رزولوشن 160X1040 پیکسل جهت نمایش نوتیفیکیشن‌ها است.

تراشه 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 ساخت کوالکام، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی در داخل قاب دستگاه گنجانده شده است. همچنین این هندست از دوربین دوگانه با زاویه دید گسترده و رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره‌مند خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH