انتشار تصاویر زنده از اسمارتفون اکسپریا XZ2 پرمیوم سونی با رنگ طلایی براق

اکسپریا XZ2 پرمیوم تنها در بازارهای منتخب و به صورت محدود فروخته می‌شود و در میان سایر هندست‌های سونی به صورت پیش‌سفارش عرضه شده است. اما هندست دو دوربینه سونی تنها با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای براق در دسترس مشتریان قرار دارد.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل دیگری از اکسپریا XZ2 پرمیوم سونی با رنگ طلایی براق نیز تولید خواهد شد. تصویر زنده‌ای از نسخه طلایی رنگ اکسپریا XZ2 پرمیوم به صورت آنلاین منتشر شده است. کمپانی سونی وجود این مدل رنگی را تائید نکرده؛ لذا انتظار می‌رود این محصول به زودی یا در آینده و پس از عرضه اولیه گوشی روانه بازار شود.

البته در حال حاضر صحت این تصویر جای سوال دارد؛ بنابراین خبرهایی از این‌دست را نبایستی چندان جدی گرفت. بر اساس گزارشات، رنگ طلایی برای بازارهای چینی که پیش‌سفارش محصول از روز 2 جولای در آن‌ها آغاز خواهد شد، در نظر گرفته شده است و شاید پیش از این تاریخ، اخبار دیگری درباره پرچم‌دار اکسپریای طلایی‌رنگ به گوش برسد.

اکسپریا XZ2 پرمیوم سونی مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری TRILUMINOUS و رزولوشن 4K، تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت کوالکام به همراه 6 گیگابایت رم است. همچنین سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه مشاهده می‌شود که توانایی ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. در حال حاضر قیمت‌گذاری این هندست مورد تائید قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH