تصویر واقعی ZTE نوبیا Z18 نشان دهنده طراحی تمام صفحه و بدون ناچ این هندست است

طی ماه‌های گذشته تصاویری از ZTE نوبیا Z18 منتشر شد که نشان می‌دادند این هندست از طراحی تمام صفحه برخوردار خواهد بود و یک برش کوچک هم‌چون Essential Phone در بخش بالایی نمایشگر به منظور تعبیه سنسور دوربین ایجاد خواهد شد. با این حال به‌تازگی تصویری منتشر شده است که می‌تواند به طور کلی این ادعا را رد کند.

استفاده از حاشیه‌های بسیار کم برای نمایشگر در دنیای اسمارت‌فون‌ها چیز جدیدی نیست، با این حال تعداد اسمارت‌فون‌هایی که این قابلیت را در کنار حاشیه بسیار کم بخش بالایی و پایینی و هم‌چنین بدون برش نمایشگر ارایه می‌دهند، بسیار کم است. ZTE نوبیا Z18 نیز یکی از همین اسمارت‌فون‌ هاست. این هندست را نمی‌توان رکوردار کم حاشیه‌ترین اسمارت‌فون دنیا دانست، با این حال به نظر می‌رسد حاشیه‌های کم‌تری را به نسبت نسل قبلی، یعنی نوبیا Z17s شاهد خواهیم بود.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، حاشیه‌ بخش بالایی آن‌قدر زیاد نیست که بتواند از سنسور دوربین سلفی میزبانی کند و شاید تنها یک اسپیکر برای تماس را در آن مشاهده کنیم. از این رو احتمال استفاده از دوربین اصلی به صورت پریسکوپ برای تصویر برداری سلفی بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH