IGTV اینستاگرام چیست و چگونه با آن کار کنیم؟

امروز اینستاگرام سرویس جدیدی به نام IGTV را راه اندازی کرد. این برنامه برای ویدیوها با زمان طولانی‌تر نسبت به یک دقیقه در اینستاگرام است. IGTV هم می‌تواند توسط یک اپ جداگانه استفاده شود و هم در داخل برنامه اصلی اینستاگرام قرار گیرد. تمامی یک میلیارد کاربر اینستاگرام به‌راحتی می‌توانند از این برنامه و ویژگی جدید استفاده کنند.

IGTV چیست؟

اینستاگرام برنامه IGTV را خیلی طبیعی و ملموس طراحی کرده است. ویدئوها در این برنامه عمودی قرار می‌گیرند همان‌گونه که به‌صورت طبیعی گوشی‌ها عمودی نگه‌داشته می‌شوند. وقتی‌که از برنامه مستقل IGTV استفاده کنید، به‌صورت خودکار ویدئوهای مختلف به شکل تلویزیون نمایش داده خواهند شد. دقیقا مانند تلویزیون، می‌توانید ویدئوها را از کانال‌های مختلف دنبال و به‌راحتی تماشا کنید. محدودیت زمان ویدئو در مقایسه با سیستم ویدئوی اصلی اینستاگرام، یعنی محدودیت یک دقیقه، به مدت‌زمان یک ساعت افزایش یافته است. برای بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و حتی بعضی از اشخاص این یک ویژگی مهم و ضروری به‌حساب می‌آید.

دیدن ویدئوهای مختلف در این برنامه مانند بالا دادن صفحه‌نمایش در سیستم قبلی است. در این برنامه برگه انتخاب‌های مختلف For You ،Popular ،Following و Continue Watching وجود دارد. در برنامه اصلی اینستاگرام، شما به‌راحتی می‌توانید ویدیوهایی را ببینید که کانال‌هایشان را که فالو می‌کنید. در قسمت کناری استوری مربوط به افراد، IGTV نیز قرار خواهد گرفت. در حین تماشای ویدیو می‌توانید آن را لایک کنید یا نظری در همان قسمت ثبت نمایید و البته امکان فرستادن نظری به‌صورت خصوصی (دایرکت) نیز وجود دارد.

اینستاگرام، برنامه جدید IGTV را به‌عنوان آینده روند قرارگیری و آپلود ویدئوها در اینستاگرام رونمایی می‌کند، اما عده‌ای شگفت‌زده هستند که شاید این برنامه جادویی، آینده‌ای برای خود تلویزیون باشد زیرا که اکثر برنامه‌ها و حتی کانال‌های مختلف تلویزیونی هم‌اکنون نیز ویدئوهای زیادی در خود برنامه اصلی اینستاگرام قرار می‌دهند و با ورود این برنامه و ویژگی جدید، استفاده از آن برای این کانال‌ها کارایی بهتری خواهد داشت. IGTV برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این ویژگی در این شبکه اجتماعی پرمخاطب چیست؟ آیا می‌تواند نقش تلویزیون را بازی کند؟

4 در مورد “IGTV اینستاگرام چیست و چگونه با آن کار کنیم؟”

  1. آیا میشه از پست های معمولی اینستاگرام به ویدئوهای igtv لینک بزنیم مثلا تو یه ویدیوی یک دقیقه ای مطلب رو معرفی کنی بعد برای توضیحات بیشتر که طبیعتا ویدیوش طولانیتر میشه لینک بزاریم برای ugtv

    2
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH