تعداد کاربران فعال اینستاگرام به یک میلیارد نفر در ماه رسید

شبکه اجتماعی اینستاگرام که متعلق به فیس‌بوک است تا به حال بزرگترین نقطه عطف خود را تجربه کرده است. پس از گذشت تعداد کاربران فعال ماهانه از مرز 800 میلیون نفر در سپتامبر گذشته، پیش‌بینی می‌شد که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار به یک میلیارد نفر در ماه خواهد رسید و در حال حاضر این اتفاق افتاده است.

چندی پیش خبرهایی از افزایش محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام در رسانه‌های مختلف منتشر شد و این شرکت از جدیدترین پلت‌فرم خود موسوم به IGTV در رویداد سانفرانسیسکو رونمایی کرد که در آن کاربران می‌توانند ویدئوهایی تا سقف یک ساعت را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام با داشتن یک میلیارد کاربر ماهانه فعال، همچنان با سرعت بسیار زیاد و غیرقابل وصف در حال رشد است.

این پلت‌فرم اجتماعی؛ از زمان انتشار نسخه اندرویدی‌اش در سال 2012، و در زمانی که تنها 40 میلیون کاربر فعال داشت، تا کنون رشد زیادی داشته است و این یک پیشرفت بسیار عالی برای این شبکه اجتماعی محبوب است.

با توجه به استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی از اینستاگرام، این شبکه اجتماعی محبوب نیز به سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی متعلق به فیس‌بوک که دارای تعداد قابل توجهی از کاربران هستند، مانند مسنجر با 1.3 میلیارد کاربر و واتس‌آپ با 1.5 میلیارد کاربر، پیوسته است. البته فیس‌بوک با 2.2 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان هنوز هم صدرنشین شبکه‌های اجتماعی است.

علی‌رغم وجود حاشیه‌ها و اختلاف نظرهای مختلفی که در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران در این شبکه اجتماعی وجود دارد، اما هنوز هم افراد زیادی به محصولات این کمپانی علاقه‌مند هستند و رشد چشم‌گیر کاربران اینستاگرام تنها یکی از نمونه‌های بسیار خوب از آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH