بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد

بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد؛ نصب گردونه شانس میلیاردی‌ها!

اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) یکی از اپ‌های مالی پرکاربر این روزهای کاربران ایرانی است که به شدت در برنامه‌های صدا و سیما تبلیغ می‌شود. اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) که متعلق به شرکت ایرانیان امتیاز بوده و با سرمایه کلان و میلیاردی وارد کار شده، با توجه به ظواهر امر پشتیبان اصلی آن بانک اقتصاد نوین است.

بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد

اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) که جزو برنامه‌های بسیار پرطرفدار در مارکت‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی است، توانسته چیزی در حدود 5 میلیون کاربر فعال را جذب نماید که با توجه به تعداد کاربران اپ‌های مشابه می‌توان گفت جزو سه اپلیکیشن پرکاربر مالی ایران محسوب می‌شود.

رابط کاربری اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) هر روز بهتر از دیروز!

رابط کاربری هف هشتاد یکی از اساسی‌ترین مواردی است که در آن قابل ذکر است چرا که برخلاف سایر اپ‌های مالی که معمولا به یک شکل طراحی می‌شوند، از شکل و ظاهر متفاوتی برخوردار است. استفاده از رنگ بنفش و سفید که به نوعی رنگ برند هف هشتاد محسوب می‌شود، از جمله چیزهایی است که در نگاه اول با آن برخورد می‌کنید.

استفاده از یک گردونه زیبا که با صدایی جالب کاربر را به یاد گردونه‌های شانس قدیمی می‌اندازد که با توجه به جوایز هفتگی، ماهانه و ویژه این اپلیکیشن، شاید این اسم و یادآوری نیز دور از ذهن نباشد. از دیگر ویژگی‌های رابط کاربری اپلیکیشن 780 می‌توان به روان بودن کار با آن اشاره کرد.

بخش‌های مختلف این اپ با سرعت بسیار خوب باز می‌شود و به کاربر امکان استفاده سریع را می‌دهد. البته چیزی که در حال حاضر بیش از هر چیز دیگر توجه کاربر را به خود جلب می‌کند، تم جام جهانی این اپ است که به بهانه مشغولیت این روزهای ایرانی‌ها طراحی شده است.

به طور کلی طراحی این اپلیکیشن به گونه‌ایست که معمولا در مناسبت‌های مختلف به طرح‌های گوناگون و متناسب درآمده و از این نظر برنامه‌ریزی درستی به طور منظم از سوی مسئولین 780 انجام می‌شود. با توجه به بررسی‌های قبلی و همچنین تحت بررسی قرار دادن چند ماهه این برنامه توسط نگارنده، باید به این موضوع اشاره کنیم که گرافیک و نوع طراحی برنامه نسبت به ماه‌های قبل بسیار بهبود یافته است.

بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد

در صفحه اول این اپلیکیشن مواردی همچون آیکون خدمات، بخش مشاهده امتیازات، مشاهده شانس قرعه کشی ویژه و 4 عمل پرکاربرد دیده می‌شود که با توجه به گرافیک تعریف شده، بسیار جذاب هستند.

خرید شارژ رایگان با سرعت بالا و به راحتی

بدیهی است که کدهای USSD که حالا به اپلیکیشن‌های مالی تبدیل شده‌اند، ابتدا برای تسهیل در فرایند خرید شارژهای مختلف ایجاد شدند. کاربران اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) به راحتی می‌توانند برای اپراتورهای مختلف ایرانسل، همراه اول و رایتل شارژ خریداری کنند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد

از جمله تغییراتی که در نسخه جدید این اپلیکیشن شاهد آن هستیم، امکان شارژ مستقیم برای هر سه اپراتور در کنار امکان شارژ به میزان دلخواه است که وجود آن برای همراه اول و رایتل باعث شده تا 780 را نسبت به سایر اپ‌های مشابه برتری دهد.

برای شارژ سیم کارت خود می‌بایست با ورود به بخش شارژ، شماره مد نظر را وارد کنید و سپس با انتخاب نوع شارژ که مواردی از جمله شارژ مستقیم، پین کد، شارژ شگفت انگیز یا شورانگیز و… است، فرم را تایید کرده و بعد از تایید به مرحله پرداخت وارد شوید و سریعا شارژ درخواستی شما اعمال می‌گردد.

همچنین در این بخش می‌توانید بعضی از شماره تلفن‌ها را به عنوان پیش فرض وارد کنید تا در دفعات بعد عملیات خرید شارژ سریعا انجام شود. گفتنی است یکی از گزینه‌های موجود در این بخش تکرار آخرین خرید شماست که به شدت در سرعت عمل‌تان موثر است، چرا که همه فرم خرید به صورت خودکار پر می‌شود و شما صرفا مرحله آخر پرداخت را انجام می‌دهید.

عدم وجود امکان خرید شارژ برای اپراتورهای دیگر مانند تالیا، شاتل موبایل، آپتل و… یکی از ضعف‌های موجود در این بخش است.

از کارت‌های شتابی خود موجودی بگیرید

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن 780 (هف هشتاد) که در حال حاضر در بسیاری از اپ‌های مشابه نیز وجود دارد، امکان دریافت موجودی کارت از بسیاری از کارت بانک‌های عضو شتاب است. در حال حاضر بسیاری از بانک‌ها از جمله:

بانک سامان، بانک ملی، بانک اقتصاد نوین، بانک ملت، پست بانک، بانک سرمایه، بانک پاسارگاد، بانک پارسیان، بانک قوامین، بانک دی، بانک انصار، بانک شهر، بانک آینده، بانک سینا، بانک حکمت ایرانیان، بانک خاورمیانه، بانک کشاورزی، بانک ایران زمین، بانک صنعت و معدن، بانک رسالت، بانک تجارت و بانک رفاه

تحت پوشش این اپلیکیشن هستند و طبق وعده مسئولین اپ مالی 780 به زودی بانک‌های دیگر نیز به آن افزوده خواهند شد.

برای دریافت موجود از این اپلیکیشن می‌بایست پس از ورود به بخش مربوطه، شماره 16 رقمی کارت خود را وارد کنید و سپس مواردی همچون رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2 را وارد نمایید. در صورتی که اطلاعات واردشده درست باشد، موجودی شما نمایش داده می‌شود.

کارت به کارت به راحتی چند عدد و دو لمس ساده در اپلیکیشن 780 (هف هشتاد)

از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن مالی 780 ویژگی کارت به کارت است که از مبدا بانک‌های: بانک ملی، بانک اقتصاد نوین، بانک انصار، بانک شهر، بانک ایران زمین، پست بانک، بانک حکمت، بانک دی، بانک سرمایه و بانک دی به مقصد همه کارت بانک‌های عضو شتاب انجام پذیر است.

نقطه ضعفی که در این بخش دیده می‌شود عدم حضور بعضی از بانک‌های بزرگ کشور در لیست بانک‌های پشتیبانی شده اپلیکیشن 780 است. بدیهی است که پشتیبانی همه بانک‌ها برای انتقال کارت به کارت، نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب اپلیکیشن‌ها برای کاربران خواهد داشت و نبود بعضی که اتفاقا بانک‌های بزرگی نیز هستند، می‌تواند به حذف قشر عظیمی از کاربران برنامه‌های این چنینی بینجامد.

با اپلیکیشن 780 قبوض خود را پرداخت نمایید

از دیگر امکانات اصلی این اپلیکیشن، امکان پرداخت قبوض مختلف خدماتی و غیرخدماتی توسط آن است که از دو طریق وارد کردن شماره قبض و شماره پرداخت و همچنین اسکن بارکد امکان پذیر است.

از نکات جالب توجه این بخش، وجود امکان پرداخت قبوض دایمی اپراتورهای غیر همراه اول است. به معنای دیگر شما با استفاده از اپلیکیشن 780 می‌توانید قبوض سیم کارت‌های دایمی همراه اول، ایرانسل و رایتل را پرداخت کنید که طبق تجربه کاربری نگارنده با سایر اپ‌های مالی، این امکان در اپ 780 “بی نظیر” است.

برای پرداخت قبوض سیم کارت‌های دایمی کافیست که شماره سیم کارت خود را وارد و پس از مشاهده مبلغ بدهی، نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

همچنین کاربر در 780 امکان پرداخت قبوض آب، برق و… همچنین جرایم راهنمایی و رانندگی را دارد که تا چند ماه قبل صرفا از طرق خاص امکان‌پذیر بود. آخرین قسمت موجود در این بخش از اپ 780 امکان پرداخت حق اشتراک ماهانه اینترنت ADSL آسیاتک است.

از نقاط ضعف موجود در این بخش عدم سرویس‌دهی به کاربران اینترنت شرکت‌های دیگر مانند: شاتل، های وب، پارس آنلاین و… است که قطعا از کاربران بسیار بالایی برخوردار هستند.

با اپلیکیشن 780 بسته‌های اینترنتی بخرید

طبیعتا با افزایش استفاده از سیم کارت‌های 3G و 4G در بین کاربران ایرانی، تمایل برای خرید بسته‌های اینترنتی نیز افزایش پیدا می‌کند که با توجه به مشکلات خرید بسته‌های اینترنتی از طریق کدهای USSD، کاربران به راحتی می‌توانند از طریق اپ مالی 780 اقدام به خرید این بسته‌ها نمایند.

با اپلیکیشن 780 کارهای خیریه انجام دهید

از دیگر امکانات موجود در این برنامه امکان کمک به موسسات و نهادهای خیریه مختلف است که با ارقام و مبالغ مختلف انجام پذیر است. در این بخش موسسات مشهور و غیرمشهور وجود دارند که هر فرد بنا بر نیاز خود می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

تراکنش‌های تکراری تعریف کنید

از دیگر ویژگی‌های موجود در این اپ مالی امکان تنظیم تراکنش‌ها و کارهای تکراری مانند خرید شارژ برای یک شماره است که قطعا در تسریع کارهای کاربران موثر خواهد بود.

مسابقات متنوع و مختلف اپلیکیشن 780

شاید مطرح کردن این ویژگی برای یک اپلیکیشن خیلی منطقی نباشد ولی قطعا کاربرانی که با این برنامه کار کرده‌اند می‌دانند که 780 با مسابقات جذاب و پرجایزه‌اش معروف بوده و بسیاری از کاربرانی که جذب کرده از همین طریق است. آیکون میانی این برنامه به این موضوع اختصاص یافته و کاربر با لمس آن می‌تواند به بخش جوایز و مسابقات راه پیدا کند.

اپلیکیشن 780 چه نقاط ضعفی دارد؟

  • در این اپلیکیشن امکانات جانبی همانند خرید بیمه، خرید بلیت و…. که در حال حاضر در بسیاری از اپ‌های مشابه پرطرفدار وجود دارد، ارایه نمی‌شود.
  • در اپلیکیشن 780 برای پرداخت‌های روزانه و خرید از فروشگاه‌ها امکان خاصی تدارک دیده نشده است. این امکان در آپ و 724 و سکه وجود داشته و اتفاقا پرکاربرد است.
  • امکان خرید شارژهای زیر 5 هزار تومان برای بعضی از کارت بانک‌ها وجود ندارد. البته بدیهی است این اتفاق مرتبط با محدودیت‌های بانکی است ولی سوال اینجاست چرا این محدودیت‌ها در سایر اپلیکیشن‌ها مرتفع شده است؟

دانلود اپلیکیشن 780

4 در مورد “بررسی و دانلود اپلیکیشن 780 هف هشتاد؛ نصب گردونه شانس میلیاردی‌ها!”

  1. اینترنت ۱۰ گیگ یکماهه خریدم از ۷۸۰ اصلا نت ندارم. آخه این چه مسخره بازیه. دائما چراغ اینترنتم خاموشه.

    1
    3
  2. من از برنامه7030خیییلی راضیم چون سودش ب جیب خودم برمیگرده و ب صورت اعتبار ذخیره میشه!شماهم نصب کنید مطمئنن پشیمون نمیشید.برنامه تست شده و قابل اطمینان هستش.فقط حتما باید?کد معرف hhhccc ?رو وارد کنین تا بتونین ثبت نام کنید.

    2
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH