انتشار تصاویر رسمی از اسمارت‌فون شیائومی ردمی 6 پرو

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، شیائومی ردمی 6 پرو ظرف 2 روز آینده رسما معرفی خواهد شد. در حال حاضر گویا مدتی از عرضه این هندست به بازار می‌گذرد و به جز قیمت‌گذاری دقیق محصول تقریبا از کلیه اطلاعات درباره آن آگاهی داریم.

2 مورد از آخرین اطلاعات لو رفته، تصاویر واقعی و عکس‌های مطبوعاتی مربوط به طراحی ردمی 6 پرو را نمایش می‌دهند. در آخرین مورد نیز تصویر رسمی دیگری از این هندست منتشر شده است که مشاهدات قبلی ما را مورد تائید قرار می‌دهد. یک درگاه میکرو USB به همراه اسپیکر در قسمت تحتانی بدنه آلومینیومی گوشی قرار گرفته است. نمایشگر برش‌خورده با نسبت ابعاد 19:9 و حواشی نسبتاضخیم، اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی، پیکره‌بندی دوربین دوگانه با چیدمان عمودی و پورت مادون قرمز در کنار جک صوتی 3.5 میلی‌متری سایر مشخصات دستگاه را تشکیل می‌دهند.

صرف‌نظر از این تصاویر، اطلاعاتی پیرامون سخت‌افزارهای داخلی گوشی نیز مشخص شده است. تراشه‌های هلیو P60 مدیاتک یا اسنپ‌دراگون 625 ساخت کوالکام به دلیل قرارگیری در طیف محصولات میان‌رده و برخورداری از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز، کاندیدای مناسبی برای این اسمارت‌فون به‌شمار می‌آیند. پیش‌تر فهرست TENAA نیز به این موضوع اشاره کرده بود.

همچنین ردمی 6 پرو مجهز به یک نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و در 2 مدل با 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه‌داخلی و 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید می‌شود. دوربین اصلی این هندست شامل 2 سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی است و یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت انرژی موردنیاز گوشی را تامین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH