درآمد شیائومی در سال 2017 از مرز 100 میلیارد یوان (16 میلیارد دلار) فراتر رفت!

امروز در هنگ‌کنگ، شیائومی اقدام به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی برای محصولات عمومی خود نمود و چندین نفر از مدیران ارشد کمپانی شامل لی جون موسس شیائومی، لین بین موسس کمپانی، لی وان‌کیانگ، وانگ چوان، هونگ فنگ، لیو دی، ژو چو مدیر ارشد مالی و چندین نفر دیگر در این همایش حضور داشتند. این افراد همگی برای پاسخ‌گویی به پرسش رسانه‌های چینی و خارجی در کنفرانس شرکت کردند.

در نشست مطبوعاتی، لی جون به یادآوری دستاوردهای شیائومی طی سال گذشته پرداخت. وی اعلام کرد که درآمد شیائومی در سال 2017 از مرز 100 میلیارد یوان (16 میلیارد دلار) عبور کرد که نشان‌دهنده نرخ رشد 67.5 درصدی نسبت به سال گذشته است.

این عملکرد، کمپانی را در رتبه‌های بالا و در زمره شرکت‌های اینترنتی قرار می‌دهد. به‌علاوه لی جون به کارایی بسیار چشمگیر تلویزیون شیائومی اشاره کرد. فروش شیائومی TV طی 3 ماهه نخست سال جاری در میان 3 محصول برتر قرار گرفت. در ماه آوریل، داده‌های چندین شرکت تحقیقاتی نشان دادند که کسب وکار تلویزیون هوشمند شیائومی در بازار چین، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

در عین حال سایر محصولات زنجیره زیست‌محیطی شیائومی نیز عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان دادند. مچ‌بندهای هوشمند، دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا، شارژرها و اسکوترهای ساخت این شرکت با بهترین و بیش‌ترین میزان استقبال در چین روبه رو شدند. کلیه این محصولات در موفقیت کلی شیائومی طی سال گذشته نقش ایفا کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH