ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی احتمالا با نام Libre به بازار عرضه خواهد شد

با وجود این‌که پیش از این احتمال عرضه دو ساعت هوشمند ال‌جی در لیست جداگانه FCC تایید شده بود اما این موضوع هنوز به‌طور رسمی از طرف شرکت اعلام نشده است اما به لطف یک نام تجاری جدید حداقل می‌دانیم که نام یکی از این ساعت‌ها چیست.

درست چند هفته پیش، در ۱۲ ژوئن، شرکت ال‌جی یک نام تجاری جدید را در کره جنوبی به ثبت رساند که مرتبط با استفاده نام Libre برای ساعت‌های هوشمند بود. این کلمه در زبان اسپانیایی به معنی آزادی است و به نظر می‌رسد که می‌تواند برای مدل‌های اسپرتی ساعت‌هایی که پیش از این شایعاتی درباره آن‌ها وجود داشت، استفاده شود. این مدل اسپرتی که با شماره مدل LM-W319 شناخته می‌شود احتمالا به خاطر ساخت محکم و بادوام آن، آزادی عمل بیشتری را به مصرف‌کننده خواهد داد.

این مدل علاوه بر ساخت محکم خود، می‌تواند از LTE هم پشتیبانی کند که در این صورت، حتی به مصرف‌کننده آزادی عمل بیشتری برای حرکت خواهد داد.

هرچند دلیل ال‌جی برای این نام‌گذاری مشخص نیست، اما مثل همه پوشیدنی‌های قبلی این شرکت کره‌ای، این برند جدید نیز به‌همراه ساعت عرضه خواهد شد و با این حساب می‌توان محصول جدید این شرکت را ال‌جی واچ لیبره (LG Watch Libre) نامید.

با این‌حال هنوز معلوم نیست که این ساعت هوشمند در چه تاریخی به طور رسمی از طرف ال‌جی معرفی خواهد شد اما از آن‌جایی که خواهر دوقلوی این ساعت که نام احتمالی آن ال‌جی واچ تایم‌پیس (LG Watch Timepiece) است موفق به دریافت گواهی‌نامه FCC شده، هیچ بعید نیست که معرفی رسمی این دو ساعت ماه بعد اتفاق بیافتد و فروش آن‌ها نیز بلافاصله بعد از آن آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH