مشخصات اولین اسمارت‌فون سامسونگ برای پروژه اندروید گو منتشر شد

چند روز پیش بود که مشخص شد سامسونگ در حال آزمایش اولین دستگاه خود تحت پروژه اندروید گو است. هنوز نام و نشان این دستگاه برای ما شناخته شده نیست، با این حال به تازگی لیست مشخصات این هندست منتشر شده است که اطلاعات نسبتا جامعی را در رابطه با آن در اختیار ما می‌گذارد.

این هندست که با کدنام SM-J260 شناخته می‌شود از یک گیگابایت رم در کنار چیپست 4 هسته‌ای اگزینوس 7570 استفاده می‌کند. میزان حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه 16 گیگابایت است که به احتمال بسیار قوی به کمک شیار کارت حافظه قابلیت ارتقا خواهد داشت.

در بخش تصویربرداری نیز می‌توانیم یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی را در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مشاهده کنیم. سامسونگ در SM-J260 نیز از نمایشگری امولد استفاده کرده است که 5 اینچ مساحت دارد. نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است و هدایت کننده آن اندروید 8.1 اوریو خواهد بود.

لازم به ذکر است این اطلاعات مربوط به نسخه SM-J260F است که در بازارهای اروپایی مورد آزمایش قرار گرفته است. دو نسخه دیگر از این هندست نیز با شماره مدل‌های SM-J260G و SM-J260M برای بازارهای دیگر در نظر گرفته شده است که مشخص نیست در چه بخش‌هایی با یکدیگر تفاوت دارند. در هر حال به نظر نمی‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از این هندست توسط سامسونگ باقی مانده باشد.

برخلاف سایر دستگاه‌های پایین‌رده سامسونگ که از اندروید شخصی سازی شده Experience UI استفاده می‌کنند، هندست جدید سامسونگ تحت پروژه اندریود گو توسعه خواهد یافت و از نسخه‌ای مشابه با اندروید خام استفاده می‌کند. این امر می‌تواند کارایی دستگاه را افزایش داده و راه را برای معرفی اسمارت‌فون‌های جدید از جانب سامسونگ با اندروید خام باز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH