در آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل پادکست‌ها از قابلیت «Trim silence» برخوردار خواهند شد

گوگل بالاخره هفته گذشته یک اپلیکیشن پادکست مستقل برای اندروید عرضه کرد. با این حال، آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل (نسخه ۸.۹) برخی از بهبودهای صورت‌گرفته در مورد پلیر پادکست را ارایه خواهد کرد.

به گزارش 9to5Google، آخرین نسخه بتای اپلیکیشن گوگل که هفته اخیر منتشر شد، امکانات جدیدی را به پلیر خود اضافه کرده است که شامل یک آیکون موجی‌شکل به‌جای آیکون Play در نوار وضعیت، و همچنین یک گزینه کاربردی به نام «برش صدای سکوت» (Trim silence) خواهد بود که این برنامه اخیر به کاربر اجازه خواهد داد تا از دست صداهای سکوت در بین پادکست‌ها خلاص شود. این قابلیت از طریق باز کردن نوار کنترل‌ صدا در اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.

تغییر دیگری نیز که قرار است اتفاق بیافتد گزینه سرعت بازپخش است که به کاربر اجازه خواهد داد تا از سرعت‌های بین 0.5x تا 2.0x بهره‌مند شود. هردوی این قابلیت‌ها می‌توانند همزمان و در مورد همه پادکست‌ها و از جمله برنامه‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار گیرند.

این قابلیت‌ها در حال حاضر فقط بر روی نسخه بتا در دسترس هستند، اما در نسخه ۸.۹ اپلیکیشن گوگل که هفته بعد منتشر خواهد شد، وجود خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH