بیتفوری فناوری بلاکچین را در خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش می‌دهد

گروه بیتفوری امروز اعلام کرد که فعالیت جهانی خود را با افتتاح اولین دفتر این شرکت در شهر دبی امارات متحده عربی گسترش داده است. افتتاح این دفتر تعهد متقابل جهت رسیدن به هدف حل مشکلات حکومتی، اداری و مؤسسات در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بر اساس بلاکچین است.

توجهات منطقه‌ای به فناوری بلاکچین نشان داده که افزایش کارایی و عملکرد قابل‌توجه و چشمگیری برای حکومت، ادارات و مؤسسات در امارات متحده عربی داشته است. این عملکرد عموما جهت دریافت راه‌حلی امن و مطمئن برای کارایی‌های مختلف این منطقه بوده است. شرکت‌ها و مؤسسات نیز از آن بسیار استفاده کرده و رضایت دارند.

والری واویلوف (Valery Vavilov) مدیر بیتفوری، بزرگ‌ترین شرکت رهبر و ارایه‌دهنده فناوری بلاکچین در دنیا، چنین گفت که:

کشور امارات متحده عربی، مکانی مناسب، خلاق و حیاتی برای رشد فناری بلاکچین در منطقه است. ما مشتاق به ساختن یک رابطه و همکاری مشتری مدار با این کشور هستیم و به دنبال طراحی برنامه‌های موردنیاز آن‌ها برای آنکه بتوانند شرکت‌های‌شان امن‌تر و باکیفیت‌تر عمل کنند، خواهیم بود.

جورج کیکوادزه (George Kikvadze)، مدیر معاون بخش اجرایی بیتفوری نیز بیان کرد که افتتاح دفتر جدید این شرکت، تعهدات بیتفوری برای گسترش راه‌حل بر پایه بلاکچین را تقویت خواهد کرد.

کیکوادزه همچنین افزود:

گسترش فعالیت به منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا روند طبیعی کار شرکت بیتفوری بود که برای گسترش و تقویت فناوری بلاکچین به‌منظور ارایه به شرکت‌های تجاری، حکومت‌ها در سرتاسر جهان است. امارات متحده عربی قلب و مرکز این عمل است و ما بسیار برای شروع کارمان در این کشور فعال هیجان زیادی داریم.

این شرکت فناوری بلاکچین را به‌عنوان بزرگ‌ترین اختراع پس از اینترنت ارزیابی می‌کند و بسیار هدفمندانه برای رساندن این فناوری برای مشتریان دیگر در منطقه فعالیت می‌کند. اولین عملکرد برای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را نیز به درستی اجرا کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH