به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو توسط چندین اسمارت‌فون سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ عرضه بسته به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای تعداد محدودی از اسمارت‌فون‌های خود را آغاز نموده است. اما هنوز بسیاری از گوشی‌های ساخت این کمپانی در انتظار دریافت به‌روزرسانی مذکور هستند.

اکثر اسمارت‌فون‌های سامسونگی که به‌روزرسانی‌های اندروید 8.0 اوریو را دریافت نکرده‌اند، به کلاس هندست‌های میان‌رده تعلق دارند و سامسونگ تصمیم گرفته تا ارایه به‌روزرسانی برای این محصولات را در اولویت‌های آخر قرار دهد.

وبسایت ترکی سامسونگ که یکی از کانال‌های انتشار اطلاعات پیرامون به‌روزرسانی‌های آینده برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود، فهرستی از اسمارت‌فون‌های دریافت‌کننده اندروید 8.0 اوریو را ارایه کرده است. در کنار هندست‌های گلکسی S7 و S7 اج که این به‌روزرسانی را در اوایل ماه جاری دریافت نموده‌اند، به چندین دستگاه سامسونگی دیگر که ظرف ماه آینده بسته به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند نیز اشاره شده است.

وب‌سایت ترکی سامسونگ ادعا می‌کند که اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی A3 2017، گلکسی A5 2017 و گلکسی A7 2017 بایستی به‌روزرسانی‌های اندروید 8.0 اوریو را از روز 6 جولای دریافت نمایند. در ادامه، گلکسی J3 با شناسه SM-J330F، گلکسی J5 پرو و گلکسی J7 پرو نیز به‌روزرسانی مذکور را از روز 13 جولای دریافت خواهند کرد.

با وجود این‌که اطلاعات فوق به بازار ترکیه مربوط می‌شود؛ اما با آغاز عرضه به‌روزرسانی در یک کشور، این بسته به آرامی و طی هفته‌های آینده در سایر مناطق نیز ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH