گوشی‌های هوشمند اندروید گو آلکاتل تنها با قیمت ۸۹ دلار در راه هستند

سیستم‌عامل اندروید گو شرکت گوگل باعث شده تا موج جدیدی از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت که از نسخه بهینه‌شده اندروید با اپلیکیشن‌های سبک پشتیبانی می‌کنند، روانه بازار شوند.

بسیاری از شرکت‌های OEM شروع به توسعه هندست‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید گو کرده‌اند و الکاتل نیز یکی از این شرکت‌هاست. آلکاتل به‌طور رسمی گوشی هوشمند اندروید گو به نام آلکاتل 1 را معرفی کرد. قرار است این دستگاه ماه آینده بارگیری شود و مشتریان قادر خواهند بود تا تنها با ۸۹ دلار آن را تهیه کنند.

دستگاه‌های مجهز به اندروید گو محصولات ارزان‌قیمت و دارای مشخصات معمولی هستند. آلکاتل ۱ از یک پردازنده مدیاتک MT6739 بهره می‌برد و دارای رم  ۱ گیگابایتی و حافظه ۸ گیگابایتی است. صفحه‌نمایش آن ۵ اینچی با دقت تصویر ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل و با نسبت تصویر ۱۸:۹ است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو دارد.

آلکاتل ۱ در رنگ‌های آبی متالیک، طلایی متالیک و مشکی متالیک در دسترس خواهد بود. سایز گوشی ۹.۸×۶۵.۷×۱۳۷.۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۴ گرم است و همچنین مجهز به یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

آلکاتل گفته است که گوشی‌های هوشمند اندروید گو شرکت را از ماه آینده در بازارهای منتخب بارگیری خواهد کرد اما مشخص نکرده که در کدام بازارها این گوشی‌ها قابل دسترس خواهند بود. به احتمال زیاد آمریکا و اروپا جزو بازارهایی هستند که این گوشی‌ها در آن‌جا عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH