تصویر رسمی شیائومی می میکس 3، طراحی به‌روزرسانی شده این هندست را نشان می‌دهد

کمپانی شیائومی در ماه سپتامبر سال گذشته، دومین نسل از اسمارت‌فون‌های بدون‌حاشیه خود با نام می میکس 2 را معرفی کرد و به دنبال آن از نسخه به‌روزرسانی شده این هندست موسوم به می میکس 2s در ماه مارس رونمایی شد. در حال حاضر ظاهرا نخستین تصویر زنده از نسل سوم اسمارت‌فون‌های میکس شیائومی منتشر شده است که طراحی ساده این هندست را نمایش می‌دهد.

برخلاف دستگاه‌های می میکس قبلی که از حواشی برش‌خورده باریک در قسمت‌های فوقانی و جانبی قاب و یک چانه کوچک در پایین گوشی بهره‌مند بودند؛ به نظر می‌رسد که می میکس 3 با اصلاحات جزئی و استفاده از حواشی برابر در تمامی جهت‌ها تلاش کرده است تا نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه را افزایش دهد. به همین دلیل به نظر می‌رسد که همانند گوشی‌های قبلی، حاشیه تحتانی قاب فاقد فضای کافی برای میزبانی از دوربین سلفی است. در حقیقت پس از بازسازی تصویر، هیچ‌گونه لنزی در بخش جلویی گوشی قابل تشخیص نیست. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا شیائومی، تکنیک‌های به نمایش درآمده توسط ویوو و اوپو که شامل یک ماژول کشویی خارج‌شونده برای سنسور است را به کار خواهد بست.

هنوز هیچ تصویری از پنل پشتی این اسمارت‌فون منتشر نشده است؛ با این وجود انتظار می‌رود که می میکس 3 از طراحی مشابه با می میکس 2S برخوردار باشد. این نگرش به معنای بازگشت ساختار سرامیکی به همراه پیکره‌بندی عمودی دوربین در گوشه بالایی هندست است. این دوربین احتمالا مجهز به 2 سنسور 12 مگاپیکسلی و یک فلاش LED دو رنگ است. بعلاوه احتمالا شاهد حضور مجدد اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی خواهیم بود.

می میکس 3 همانند اکثر مدل‌های پرچم‌دار سال 2018، بایستی با تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام به همراه احتمالا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی فروخته شود. براساس پیش‌بینی‌ها احتمالا این اسمارت‌فون تا اواخر سال جاری عرضه نخواهد شد و به همین دلیل انتظار می‌رود که می میکس 3 با سیستم‌عامل اندروید 9.0 و رابط کاربری سفارشی MIUI روانه بازار شود.

هنوز شیائومی هیچ بیانیه رسمی در خصوص اسمارت‌فون آینده خود ارایه نداده است؛ اما با توجه به معرفی رسمی می میکس 2 در ماه سپتامبر سال گذشته، رونمایی از می میکس 3 در بازه زمانی مشابه نیز چندان مایه تعجب نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH