یک سورپرایز جدید از سامسونگ در راه است!

samsung-logo

سامسونگ اعلام کرده است در اواخر هفته جاری اولین دستگاه تایزنی وارد بازار خواهد شد.

اینطور مشخص شده است که دوربین NX300M سامسونگ قرار است مجهز به پلت فرم دوربین تایزن باشد که از فن آوری تایزن استفاده می‌کند. این اطلاعات که در کنفرانس سازندگان تایزن از آنها صحبت شده است، آشکار کرده‌اند که پلت فرم دوربین تایزن باعث می‌شود دوربین‌ها دو برابر سریعتر از دستگاه‌های رقیب مجهز به لینوکس بوت شوند. بعلاوه مثلا یک دوربین 20 مگاپیکسلی می‌تواند 9 عکس در هر ثانیه بگیرد.

اولین مدل اسمارتفونهای مجهز به تایزن هم قرار است در فوریه سال آینده به بازار بی‌آیند. این دستگاه‌ها قرار است مجهز به تایزن 2.2.1 باشند و نسخه 3.0 این پلت فرم در سه ماه چهارم سال آینده عرضه خواهد شد. تایزن 3.0 از چند اکانت و پردازش 64 بیتی پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه از تایزن بر روی چیپ‌های ARM  و IA اجرا خواهد شد.

تایزن 3.0 برای توسعه دهندگان با یک فریم وورک رابط کاربری 3D می‌آید که برای بهتر دیدن و بهتر اجرا شدن برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

تا بحال چیزهای زیادی از تایزن شنیده شده است، برخی دلالت بر مرگ این پلت فرم داشتند و برخی دیگر کاملا متفاوت خبر از جان گرفتن دوباره آن داشتند. اما سامسونگ به تنهایی دارد می‌گوید که همه چیز درباره این پلت فرم رو به جلو پیش می‌رود و شاید تایزن باعث شود سامسونگ در آینده‌ای نزدیک کمی از سمت اندروید فاصله بگیرد.

1[divide]

2[divide]

3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH