عرضه قابلیت جدید لاک‌اسکرین ویدئویی برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی‌نوت 8

در صورتی‌که صاحب یکی از اسمارت‌فون‌های گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس یا گلکسی‌نوت 8 هستید، احتمالا در حال حاضر به‌روزرسانی جدیدی که شامل پچ امنیتی ماه ژوئن است را دریافت نموده‌اید. این به‌روزرسانی دربردارنده قابلیت جدیدی است که پیش‌تر سامسونگ آن‌را منحصرا برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس ارایه کرده بود.

این قابلیت به کاربران امکان خواهد داد تا از یک ویدئو به عنوان تصویر پس‌زمینه لاک‌اسکرین گوشی استفاده کنند. مشخصه‌ای که احتمالا از نظر برخی افراد تنها یک ترفند اغواکننده خواهد بود؛ زیرا به احتمال فراوان باتری دستگاه شما را با سرعت بالاتری تخلیه می‌کند.

به هرحال در صورتی‌که اخیرا یک بسته به‌روزرسانی را بر روی اسمارت‌فون گلکسی S8، S8 پلاس یا نوت 8 خود دریافت کرده‌اید، اکنون با مراجعه به تب Backgrounds در اپلیکیشن Samsung Themes می‌توانید به بررسی این قابلیت جدید بپردازید. شما قادر خواهید بود تا از ویدئوهای پیش‌فرض به عنوان پس‌زمینه لاک‌اسکرین استفاده کنید و یا در صورت وجود ویدئو در اپلیکیشن گالری، ویدئوهای شخصی خود را بر روی صفحه قفل دستگاه قرار دهید.

در صورتی‌که هنوز قادر به یافتن این مشخصه جدید نیستید، احتمالا بایستی تا زمان عرضه به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن بر روی اسمارت‌فون خود منتظر بمانید. با این وجود بر اساس گزارشات، برخی از کاربران 2 بسته به‌روزرسانی مجزا را با فاصله زمانی چند روزه از یکدیگر دریافت نموده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH