ایده‌های بزرگ و خلاقانه خود را در این شبکه اجتماعی، به‌ چالش بکشید!

 ایده‌های بزرگ و خلاقانه خود را در این شبکه اجتماعی، به‌ چالش بکشید!

یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌هایی که در سری محصولات “Note” شاهد هستیم، قلم فوق العاده توانمند “S-Pen” می‌باشد. اگر شماهم آن را امتحان کرده باشید، شما احتمالا می‌توانید درک کنید که این یک قلم معمولی نیست، بلکه بخش جدایی ناپذیری از محصول هوشمند شما بوده که می‌توانید با آن، کارهای فوق‌ العاده‌ای از جمله طراحی‌های برجسته هنری انجام دهید.

این کار بسیاری بزرگ است، چراکه سامسونگ یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ و منحصر به‌فرد را برای به چالش کشیدن توانایی‌های هنری شما طراحی کرده که ویژگی اصلی آن حضور مردم عادی مثل من و شما می‌باشد. برترین آثاری که می‌تواند برروی یک ابزار هوشمند و دیجیتال نقش ببندد، در این شبکه اجتماعی که “Pen.UP” نام دارد، گردآوری خواهد شد.

این یک ویژگی غنی است که در بسیاری از محصولات خانواده “نوت” سامسونگ وجود دارد. شما می‌توانید طراحی‌های هنری مردم را دنبال کنید، درباره آن‌ها نظر دهید یا حتی آن‌ها را رتبه بندی نمایید. گنجاندن آثار هنری خود در “Pen.UP” بسیار آسان است اگرچه برای طراحانی که فقط نقاشی‌های ابلهانه می‌کشند، چندان مهم و حائز اهمیت نخواهد بود!

اگر این نرم افزار تاکنون برروی گوشی شما نصب نشده است، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر آن را از لینک زیر دریافت نمایید و آثار هنری خود را، به‌ چالش بکشید:

دریافت نرم افزاری Pen.UP

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH