قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا همه پست‌ها را بخوانند

به نظر می‌رسد که فیس‌بوک در رابطه با کیفیت سرویس‌های خود به نظرات کاربران با حساسیت بیشتری توجه دارد، اگر این‌گونه نبود حالا ما قابلیت جدید اینستاگرام با نام “You’re All Caught Up” را که امروز عرضه شده است، نداشتیم. البته این ویژگی با تاخیر زیاد معرفی شده است، چرا که از دو سال پیش انتقادات فراوانی نسبت به الگوریتم‌های استفاده شده در نمایش فیدهای اینستاگرام وجود داشت.

معرفی قابلیت جدید “You’re All Caught Up” از این به بعد، کار با فیدها را برای کاربران راحت‌تر خواهد کرد. به جای تغییر الگوریتمی که تعیین می‌کرد کدام پست‌ها را اول ببینید، حالا اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا از این موضوع که آیا آخرین تصاویر و ویدیوها را مشاهده کرده‌اند یا نه، اطلاع پیدا نمایند.

به این نحو که، شما مثل سابق صفحه فیدها را به سمت پایین اسکرول می‌کنید و زمانی که این پیام خاص بر روی صفحه شما ظاهر شود به این معنی است که شما همه پست‌های ۴۸ ساعت اخیر را مشاهده کرده‌اید.

از امروز در کنار پستی که در طول دو روز گذشته دیده باشید با پیام “You’re All Caught Up”  مواجه خواهید شد. از این به بعد با این ویژگی، امکان نشانه‌گذاری و یافتن پست‌های دیده شده برای شما راحت‌تر خواهد شد.

همچنین ذکر این نکته لازم است که کاربران اینستاگرام علاوه بر پست‌هایی که از قبل دیده‌اند، پست‌های قدیمی‌تر از دو روز را نیز در پایین پیام “You’re All Caught Up”  مشاهده خواهند کرد. ویژگی جدید در حال حاضر برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS  در دسترس است.

2 در مورد “قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا همه پست‌ها را بخوانند”

  1. آرزو یوسفی

    سلام این قابلیت you’re all caught up چجوری میشه غیر فعالش کرد؟ پست های من اصلا آپدیت نمیشه و روی یک پست ثابت مونده، ممنون میشم کمکم کنید

    1. سعید صانعی

      سلام، این قابلیتی نیست که بشه غیرفعالش کرد، هروقت شما تمام پست‌ها رو دیدید این پیام به شما نشون داده میشه، به نظر میرسه شما مشکل اینترنت دارید و VPNتون وصل نمیشه، برای همین نمیتونید پست‌های جدید رو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH