اوپو A5 با دوربین دوگانه در وبسایت TENAA رویت شد

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، اوپو A5 دستگاه جدید این کمپانی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. این هندست از طراحی زیبا و کیفیت ساخت ممتازی برخوردار است و به منظور کاهش هزینه‌ها از سخت‌افزارهایی با کارایی پایین‌تر استفاده می‌کند. اوپو A5 امروز در وبسایت وزارت فناوری چین (TENAA) رویت شد و این موضوع بیانگر معرفی اسمارت‌فون در آینده‌ای نزدیک است.

الگوی طراحی به همراه برخی مشخصات گوشی که طی روزهای اخیر مشاهده شدند، اکنون مورد تائید قرار گرفته‌اند. تقریبا با قطعیت می‌توان گفت که اوپو A5 با تراشه پایین‌رده اسنپ‌دراگون 450 ساخت کوالکام شامل پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید می‌شود. همچنین این هندست از یک نمایشگر برش‌خورده 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل بهره می‌گیرد که در مقایسه با اسمارت‌فون پیش‌تر عرضه شده اوپو A3، یک گام روبه‌عقب محسوب می‌شود.

سایر خصوصیات مشخص شده دستگاه شامل ابعاد فیزیکی 156.2 در 75.6 در 8.2 میلی‌متری و باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. این باتری در کنار تراشه کارآمد اسنپ‌دراگون 450 بایستی شارژدهی متوسطی از خود ارایه نماید. همچنین اوپو A5 با دوربین پشتی دوگانه شامل 2 سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در فهرست TENAA مشاهده می‌شود، این گوشی فاقد هرگونه اسکنر اثرانگشت است. لذا متاسفانه ناچار به استفاده از سیستم تشخیص چهره 2 بعدی با ایمنی کمتر یا بازگشت به الگوی قدیمی تنظیم کلمه‌عبور خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH