آنر 10 جی‌تی با ۸ گیگابایت رم رسما معرفی شد

به‌دنبال رونمایی از تکنولوژی جی‌پی‌یو توربو (GPU Turbo) هواوی در ماه گذشته، این شرکت چینی اعلام کرد که در طول تابستان امسال نرم‌افزار بهبوددهنده عملکرد در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حالا اما با تمرکز عمده شرکت بر روی این تکنولوژی یکی از برندهای دیگر هواوی یعنی آنر، نسخه جدیدی از آنر ۱۰ را معرفی کرده است که از آن تکنولوژی بهره می‌برد.

دستگاه جدید با نام آنر ۱۰ جی‌تی (Honor 10 GT) ارتقاهای نسبتا کمی نسبت به مدل اصلی دارد و بیشتر نوعی استراتژی بازاریابی جهت بهبود قابلیت‌های گیمینگ گوشی‌های هوشمند آنر است تا اینکه تلاشی برای ارایه یک دستگاه جدید به مشتریان باشد. با وجود این، گوشی جدید یک ارتقا مهم با رم ۸ گیگابایتی پیدا کرده است و این برای اولین بار است که هواوی از رمی با این حافظه در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند. برای مقایسه، آنر ۱۰ که در ماه آوریل گذشته رونمایی شد با دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه شد. به‌غیر از رم، سایر مشخصات مشابه همدیگر هستند. به‌عبارتی صفحه‌نمایش گوشی ۵.۸۴ اینچ بوده و یک ناچ در بالای صفحه وجود دارد. دستگاه مجهز به یک پردازنده کایرین ۹۷۰ است و از یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک لنز ثانویه ۲۴ مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره می‌برد، در حالی‌که دوربین سلفی آن نیز یک نمونه ۲۴ مگاپیکسلی است.

کسانی که آنر ۱۰ جی‌تی را خریداری می‌کنند، مانند همه گوشی‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی جی‌پی‌یو توربو، می‌توانند انتظار بهبود عملکرد حدود ۶۰ درصدی را در گیمینگ داشته باشند، هرچند که میزان رم اضافه شده نیز باید نتایج بهتری در مقایسه با مدل اصلی برای مصرف‌کنندگان فراهم کند. قابل ذکر است که گوشی آنر اصلی نیز نرم‌افزار بهبود عملکرد را در آینده نزدیک دریافت خواهد نمود.

گرچه فروش این گوشی‌های جدید از ۲۴ جولای در چین آغاز خواهد شد اما هنوز درباره قیمت دقیق آن‌ها چیزی اعلام نشده است. در مورد عرضه جهانی این محصول نیز هنوز اطلاعاتی وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH