گوشی اسرارآمیز سونی با تراشه اسنپ‌دراگون 855 در گیک‌بنچ رویت شد!

به گفته سایت رسانه‌ای ژاپنی با نام Sumahoinfo، دستگاه اسرارآمیز جدید سونی در گیک‌بنچ رویت شده است. مدل جدید از اسم رمز H8526 استفاده می‌کند که بر اساس رویه پیشین ‌نام‌گذاری محصولات سونی می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که این دستگاه به احتمال فراوان، جز نسل بعدی پرچم‌داران کمپانی و از خانواده اکسپریا XZ3 خواهد بود.

درگذشته، اسمارت‌فون‌های سری اکسپریا XZ2 از اسم رمزهای H81XX تا H83XX بهره می‌بردند. بنابراین خیلی آسان می‌توان نتیجه گرفت که هندست سونی با شماره مدل H84XX احتمالا متعلق به اکسپریا XZ3 است و در عین‌حال، شماره مدل H85XX نیز احتمالا به اسمارت‌فون‌های اکسپریا XZ3 پرو یا اکسپریا XZ3 پریمیوم تعلق خواهد داشت.

با این‌حال موضوع جالب‌ توجه‌تر این است که دستگاه جدید در تست کارایی تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز 3033 دست یافت؛ در حالی‌که در پردازش چند هسته‌ای موفق به کسب نمره 10992 شد. این آمار نسبت به ارقام به ثبت رسیده توسط بهترین پردازنده حال حاضر کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 845، 30 درصد بالاتر است.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا در حال بررسی پردازنده پیشرفته بعدی شرکت کوالکام هستیم؟ در صورتی‌که تصویر فوق معتبر باشد، آنگاه با قاطعیت می‌توان گفت که هندست جدید سونی با تراشه اسنپ‌دراگون 855 به همراه 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این موضوع احتمالا گوشی آینده سونی را به بهترین اسمارت‌فونی که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌شود، بدل خواهد کرد.

همچنین شایعاتی وجود دارند که این هندست، اولین گوشی‌موبایلی خواهد بود که از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. با توجه به این‌که در حال نزدیک شدن به کنفرانس IFA هستیم، احتمالا تا رونمایی حقیقی از این اسمارت‌فون زمان چندانی باقی‌نمانده است و یا حداقل می‌توان امیدوار بود که چنین اتفاقی رخ دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH