قلم S Pen جدید سامسونگ از قابلیت بلوتوث LE بهره‌مند خواهد شد

به همراه فبلت سامسونگ گلکسی‌نوت 9 یک قلم S Pen جدید نیز ارایه می‌شود و تاکنون شایعات متعددی پیرامون این ابزارجانبی به گوش رسیده است. امروز با انتشار اسنادی که اواخر ماه گذشته توسط FCC تائید شده است، مجددا شاهد طرح گفتگو در خصوص تجهیز این اکسسوری به درگاه بلوتوث هستیم.

ابتدا به بررسی برخی اطلاعات اولیه می‌پردازیم. S Pen از شماره مدل EJ-PN960 استفاده خواهد کرد که با توجه به تخصیص شماره مدل SM-N960 به گلکسی‌نوت 9، این الگو منطقی به نظر می‌رسد. با احتمال فراوان، حرف P به واژه Pen اشاره دارد و FCC نیز از این دستگاه تحت عنوان “قلم استایلوس” یاد کرده است.

خبر هیجان‌انگیز استخراج شده از این سند خاص آن است که قلم از طریق درگاه بلوتوث LE با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به فبلت نوت 9 متصل خواهد شد. با توجه به تصویر فوق، این موضوع بدان معناست که دستگاه از برخی قابلیت‌های بلوتوث LE بهره خواهد برد. به گفته یک خبرچین با نام Ice Universe این قلم می‌تواند به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی بی‌سیم نیز به‌کار گرفته شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این قلم برای کنترل پخش موسیقی مورد استفاده قرار گرفته و کارکرد بلندمدت‌تری را از خود نشان دهد. خبر بد این‌که بر اساس شایعات، قلم S Pen به دلیل استفاده از بلوتوث LE، نیازمند باتری خواهد بود. در واقع به‌کارگیری باتری می‌تواند منجر به افزایش ضخامت قلم S Pen شود.

با معرفی گلکسی‌نوت 9 در روز 9 آگوست و طی رویداد رونمایی از محصولات آینده سامسونگ، همه چیز روشن خواهد شد. در این مراسم، قلم S Pen به عنوان ابزارجانبی نوآورانه سامسونگ در کانون توجهات قرار خواهد داشت. گزارشات پیشین نیز به تعدادی از ویژگی‌های احتمالی S Pen جدید اشاره کرده بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH