سامسونگ گلکسی X در ماه ژانویه و گلکسی S10 در فوریه سال بعد رونمایی خواهند شد

اخیرا گزارش‌های مختلفی مدعی شده‌اند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس ۱۰ را در نمایشگاه CES 2019 در ژانویه رونمایی کند تا بتواند یک ماه بعد از آن در رویداد MWC 2019 در بارسلونا، گوشی تاشو گلکسی X را معرفی نماید. اما به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ زمان‌های رونمایی این دو محصول را جابه‌جا کرده است.

اگر اطلاعات این منبع درست باشد، سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در ژانویه سال بعد در CES 2019 در لاس‌وگاس ارایه خواهد کرد، که این موضوع امکان خرید آن‌ را تا شروع ماه فوریه میسر می‌کند. اما باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ به احتمال زیاد تنها بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دستگاه از این گوشی‌های هوشمند را عرضه خواهد نمود.

این منبع مطلع همچنین مدعی شده است که سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ درست مانند لاین‌آپ امسال گلکسی اس ۹، در رویداد MWC 2019 معرفی خواهد گردید. این بدین معناست که این برند کره‌ای چندان نگران فروش پایین گوشی پرچم‌دار خود در سال جاری نیست؛ پیش‌تر شایعه شده بود که رونمایی ماه ژانویه، فروش‌های نه‌چندان خوب امسال را جبران خواهد کرد. اما در رابطه با محصولات جدید، سال بعد شاهد بازگشت یک گلکسی اس با سایز کوچک‌تر به‌همراه دو سایز بزرگ‌تر خواهیم بود. اما هنوز معلوم نیست که آیا به‌غیر از دوربین تفاوت عمده‌ دیگری در مشخصات این سه مدل وجود خواهد داشت یا نه.

اما با توجه به این که سامسونگ هنوز دومین پرچم‌دار امسال خود یعنی گلکسی نوت ۹ را عرضه نکرده است، تاریخ‌های اعلام شده برای معرفی دو دستگاه جدید شرکت هر لحظه ممکن است تغییر یابد. با این‌حال و با توجه به اینکه سامسونگ هرگز قبل از رویداد سالانه MWC، از یک پرچم‌دار گلکسی اس رونمایی نکرده است، بنابراین در صورتی که این برنامه زمانی جابه‌جا بشود، اتفاق عجیبی در لاین‌آپ سالانه شرکت محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH