گزارش‌ها از دریافت گواهی‌نامه‌های لازم برای پنج مدل جدید آی‌پد خبر می‌دهند

با نزدیک شدن به رونمایی از سری آی‌پد‌ پرو در اواخر امسال که همچنان شایعات زیادی درباره آن وجود دارد و با توجه به اینکه پنج مدل جدید شرکت اپل از سوی کمیته اقتصادی اوراسیا (EEC) گواهی‌نامه‌های لازم را دریافت کرده‌اند، می‌توان حدس زد که عرضه این لاین‌آپ آی‌پد در ماه‌های آینده و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر و همراه با لاین‌آپ به‌روزشده آی‌فون اتفاق بیافتد.

در حال‌حاضر، تمام شماره مدل‌های جدیدی که ثبت شده‌اند عبارتند از A1876 ،A1935 ،A1979 ،A2013 و A2014 که همگی دارای سیستم‌عامل iOS 11 هستند. دقیقا مشخص نیست که این شماره‌ها با کدامیک از مدل‌های آی‌پد مطابقت دارند، اما دو شماره آخر احتمالا به آی‌پد پروهای جدید ۱۲.۹ اینچی اشاره دارند که از شبکه‌های وای‌فای و 4G LTE پشتیبانی خواهند کرد. ضمنا (هر چند تایید نشده است) کدهای A1935 و A1979  می‌توانند دو مدل از آی‌پد پرو ۱۰.۵ اینچی باشند که انتظار می‌رود آن‌ها نیز اواخر امسال به‌طور رسمی معرفی شوند.

در ارتباط با شماره مدل باقی‌مانده یعنی A1876، هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این کد دقیقا با چه مدل تبلتی ممکن است مرتبط باشد. اما با در نظر گرفتن اینکه آی‌پد مینی از سال ۲۰۱۵ هیچ تغییری به خود ندیده است، احتمالا اپل خود را برای نسل پنجم تبلت‌هایی آماده می‌کند که در کنار دو مدل جدید آی‌پد پرو به فروش خواهند رسید. به‌علاوه، خیلی زود است که تغییراتی در آی‌پدهای معمولی اتفاق بیافتد، چرا که در ماه مارس امسال آخرین امکانات و قابلیت‌های آن ارایه گردید.

در حال حاضر، امکان معرفی یک آی‌پد مینی صرفا در حد حدس و گمان است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد معلوم نیست اپل بخواهد آن را مجهز به فناوری Face ID کند. با این‌حال، این تکنولوژی راه خود را در لاین‌آپ جدید آی‌پد پرو باز خواهد کرد. در ضمن، قرار است این مدل‌ها حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی نیز داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH