ساعت هوشمند جدید هواوی به هندزفری بلوتوث مجهز است!

شرکت هواوی قصد دارد بهترین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear را تولید کند. به‌هرحال اگر آخرین پتنت این شرکت به مرحله عمل درآید، ممکن است ساعت هوشمند جدید هواوی یک محصول مناسب در جهت کارایی باشد.

ایوان بلس (Evan Blass)، گزارشگر فناوری، عکسی تازه از یک ساعت هوشمند را منتشر کرد که یک هندزفری قابل‌حمل برای تماس‌های تلفنی را دارد. این دستگاه بانام هواوی TalkBand B5 معرفی شده و ظاهرا شایعه مربوط به وجود یک هندزفری بلوتوث برای آن درست است.

در ماه جولای LetsGoDigital پتنتی را در این باره معرفی کرد. برای شروع ممکن است این قطعه به‌صورت یک مکانیسم فنری یا خاصیت آهنربایی به دستگاه متصل شود. البته بیشتر ممکن است که هندزفری در “بند” گوشی قرار گیرد.

این پتنت به خود هندزفری هم اشاره‌ای داشته است که آن یک قطعه ضد آب است و نویزهای اطراف را لغو می‌کند.

البته هیچ شکی وجود ندارد که هواوی این ویژگی را برای Watch 3 قرار خواهد داد. اما موضوع دیگر آن است که آیا اصلا این شرکت باید این ویژگی را اضافه کند؟!

ساعت‌های هوشمند هم‌اکنون بسیار برای حجم بزرگشان در مقایسه با ساعت‌های عقربه‌ای معمولی نقد شده‌اند آیا اضافه کردن یک هندزفری بر روی آن این مشکل را بیشتر نخواهد کرد؟ قطعا شرکت‌های تولیدکننده و البته شرکت هواوی باید این مسئله را نیز در نظر بگیرند.

درحالی‌که ما انتظار داشتیم این محصول جدید هواوی زمان بیشتری را برای تولید بخواهد، عکس جدید ایوان بلس نشان داد که ظاهرا این محصول زودتر از انتظار به بازار عرضه خواهد شد.

هرچند که این شرکت ویرایش جدید Watch 2 را امسال به بازار عرضه کرد، اما این انتظار وجود دارد که هواوی TalkBand B5 نیز تا اواخر سال 2018 به بازار بیاید. این شرکت در مصاحبه‌ای که با TechRadar داشت، تایید کرد که بر روی سری سوم ساعت هوشمند خود کار می‌کند، بنابراین احتمال می‌رود که این همان مدلی باشد که از آن صحبت شده بود.

در هر صورت، حتی اگر این ساعت نتواند هندزفری را در داخل بدنه خود قرار دهد، بسیار جالب است که این ایده مطرح شده است. با گذشت زمان وابستگی ساعت‌های هوشمند به گوشی‌ها کمتر شده است. این امر بدان معناست که دیگر برای برقراری تماس نیازی نیست که همیشه گوشی هوشمندی به همراه داشته باشیم.

1 در مورد “ساعت هوشمند جدید هواوی به هندزفری بلوتوث مجهز است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH