Apple Watch 2 با همکاری ال‌جی عرضه می‌شود!

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک منبع خبری کره‌ای، ال‌جی در نظر دارد تا صفحه نمایش جدیدش موسوم به P-OLED را برای تولید Apple Watch 2 در اختیار کمپانی اپل قرار دهد. این منبع همچنین در گزارش خود از زمان عرضه این محصول پرده برداشته است. بر این اساس اپل واچ 2 نزدیک به یک سال دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

Apple-Watch-Sport-review_7536

نزدیک به یک ماه پیش، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد اکثر گجت‌های پوشیدنی بازار، برای صفحه نمایش‌های خود، از محصولات این کمپانی صاحب نام کره‌ای بهره برده‌اند. این گزارش در آن زمان پیش بینی کرده بود که در سه ماه اول سال 2015 حدود 68 درصد از تولیدات در این حوزه به نوعی از محصولات ال‌جی استفاده خواهند کردند. این اتفاق برای نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل نیز رخ خواهد داد. پس از این گزارش، اخباری منتشر شد که نشان از تصمیم قطعی کمپانی اپل بر استفاده از صفحه نمایش خاص ال‌جی برای ساعت هوشمند خود دارد. این اتفاق بدون هیچ گونه حواشی در حال انجام است.

برآورد هزینه‌های کمپانی اپل در خصوص ساعت هوشمند جدیدش نشان می‌دهد که ال‌جی برای هر صفحه نمایش ساعت هوشمند این کمپانی حدود 20 دلار درآمد دارد. اگرچه کسی نمی‌داند که ال‌جی چه سود هنگفتی بابت در اختیار گذاشتن پنل P-OLED خود برای ساعت اپل دریافت خواهد کرد.

P-OLED یا همان Plastic-OLED فناوری جدیدی است که با توجه به ضخامت بسیار کم آن، این امکان را به سازنده می‌دهد که صفحه نمایش خود را با کمترین حاشیه موجود و البته اشکال مختلف و متنوع در آورد.

در حال حاضر، هنوز معلوم نیست که اپل در این 12 ماه باقی مانده تا معرفی و عرضه رسمی نسل جدید ساعت‌های هوشمندش چه برنامه‌های خاصی دارد. متأسفانه این گزارش زمان عرضه این محصول را تنها سال 2016 اعلام کرده و جزئیات بیشتری را اعلام نکرده است.

نسل جدید ساعت هوشمند اپل، قطعا هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری پیشرفت‌هایی خواهد داشت که طبیعتا این موضوع انتظار تمامی هواداران محصولات اپل است. البته سیستم عامل مخصوص اپل یعنی Apple Watch OS 2 در پاییز امسال و با حجم زیادی از تغییرات و بهبودهای محسوس نسبت به نسل اول معرفی خواهد شد. برخی از این بهبودهای نرم افزاری مربوط به نرم افزارهای بومی و اختصاصی اپل و توانایی برنامه‌های ثالث برای هماهنگی بین ساعت و دیگر محصولات اپل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH