شرکت Cricket از سامسونگ گلکسی J3 2018 تحت عنوان گلکسی امپ پرایم 3 رونمایی کرد

جدیدترین اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه سامسونگ با نام گلکسی J3 2018 پس از معرفی مختصر از سوی تولیدکننده این هندست، اکنون در ایالات‌متحده عرضه شده است. در حال حاضر چندین سرویس‌دهنده مخابراتی با وجود استفاده از اسامی متفاوت برای این اسمارت‌فون، آن‌را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

شرکت ارتباطات بی‌سیم Cricket جدیدترین سرویس‌دهنده مخابراتی ایالات‌متحده است که گلکسی J3 2018 را به مشتریانش عرضه می‌کند. در صورتی‌که به دنبال یک اسمارت‌فون اندرویدی ارزان‌قیمت که توسط یکی از بزرگ‌ترین برندهای بازار تولید شده است، می‌گردید؛ اکنون اپراتور Cricket اسمارت‌فون گلکسی J3 2018 را تنها با مبلغ 130 دلار به شما ارایه می‌دهد.

با این‌حال شما گوشی اقتصادی سامسونگ را با اسامی متفاوتی در بازار مشاهده خواهید کرد؛ چرا که شرکت Cricket تصمیم گرفته تا این محصول را با نام سامسونگ گلکسی امپ پرایم 3 به فروش برساند. این عنوان برای یک هندست کوچک، نامی نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد.

گلکسی امپ پرایم 3 مجهز به یک نمایشگر استاندارد 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی (720p)، پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس 7570 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت افزایش است. همچنین یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز این هندست را تامین می‌کند. دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی، مجموعه دوربین‌های گلکسی J3 2018 را تشکیل می‌دهند.

به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید گلکسی امپ پرایم 3 را با طرح‌های حجمی 2 گیگابایتی، 5 گیگابایتی، نامحدود یا نامحدود با حداکثر سرعت خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH