انتشار تصویری جدید از سامسونگ گلکسی‌تب S4 با قلم S Pen و صفحه‌کلید اضافی!

سامسونگ گلکسی‌تب S3 یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی سال 2017 به‌شمار می‌رود و تقریبا تعجب‌آور نخواهد بود که جانشین این گجت با نام گلکسی‌تب S4 روانه بازار شود. مدتی نه‌چندان طولانی پس از مشاهده نسخه مشکی‌ رنگ گلکسی‌تب S4، اکنون مدل سفید رنگ این تبلت قابل رویت خواهد بود. با این وجود، مدل جدید در پوشش یک صفحه‌کلید اختیاری قرار گرفته است. البته این گجت در واقع چندان سفید ‌رنگ به نظر نمی‌رسد؛ زیرا ظاهرا قسمت پشتی دستگاه به‌طور کامل توسط کاور پوشانده شده است.

براساس اظهارات یک خبرچین قابل‌اعتماد با نام ایوان بلاس با شناسه @evleaks، سامسونگ گلکسی‌تب S4 سفید رنگ به همراه قلم S Pen عرضه خواهد شد. این قلم در مقایسه با S Pen گلکسی‌تب S3 اندکی متفاوت به نظر می‌رسد. با احتمال فراوان، کارکرد استایلوس ارتقا یافته است؛ اگرچه در حال حاضر هیچ توضیح دقیقی در مورد چگونگی این مساله وجود ندارد.

از جنبه مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که گلکسی‌تب S4 مجهز به یک نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل، تراشه اسنپ‌دراگون 835 ساخت کوالکام (و نه اسنپ‌دراگون 845)، 4 گیگابایت رم و یک باتری 7300 میلی‌آمپرساعتی باشد.

گلکسی‌تب S4 احتمالا به همراه قلم S Pen خود فروخته خواهد شد؛ چرا که تب S3 نیز به همین ترتیب در اختیار کاربران قرار گرفت. در حال حاضر قیمت‌گذاری و زمان عرضه تبلت جدید سامسونگ مشخص نشده است. با این‌حال این گجت احتمالا همراه با ساعت‌ هوشمند سامسونگ گیر S4 در نمایشگاه IFA 2018 که طی روزهای 31 آگوست تا 3 سپتامبر برگزار می‌شود، رسما معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH