اسنپ‌چت به ویژگی لنز اکسپلورر جدید مجهز می‌شود!

از امروز کاربران اسنپ‌چت قادر خواهند بود هزاران لنز جدید را جستجو و باز کنند. این لنزها توسط انجمن و گروه اسنپ‌چت در سرتاسر جهان طراحی شده و از ویژگی جدید لنز اکسپلورر قابل‌دسترسی است. این ویژگی زمانی که مجموعه لنزها فعال هستند، در روی صفحه ظاهر شده و با زدن بر روی آن قابل‌استفاده است.

در توضیح نحوه استفاده از این لنزهای جدید، اسنپ‌چت نوشت که:

  • بر روی نمایه کاشی یکی از لنزها بزنید تا به‌صورت خودکار روی دوربین قرار گیرد، یا آنکه در استوری شما ایجاد شود. با بالا کشیدن یک لنز، این ویژگی در استوری شما باز می‌شود.

این لنزها می‌توانند توسط لنز استودیو که در نیمه دوم سال 2017 اجرا شد، تولید و ساخته شوند. بر اساس گزارش اسنپ‌چت، بیش از صد هزار لنز مختلف و منحصربه‌فرد ساخته و ارسال شده که بیش از 2.5 میلیارد بار توسط کاربران دیده شده‌اند. اسنپ‌چت امیدوار است که دیده شدن این ویژگی جدید توسط لنز اکسپلورر افزایش یابد و کاربران مختلف با این ویژگی بتوانند به‌راحتی از این لنزها استفاده کنند و عکس‌های تولیدشده خود را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. هم‌اکنون کاربران زیادی از این لنزها استفاده می‌کنند، اما با این ویژگی جدید می‌توانند به‌سادگی آنها را تغییر دهند و هم‌زمان چند حالت را امتحان کنند.

اسنپ‌چت اعلام کرده است که این ویژگی در ابتدا به‌سرعت برای کاربران iOS قابل‌دسترسی است اما همچنان خبر نداده است که آیا کاربران اندروید هم می‌توانند در زمان مشابه از این ویژگی استفاده کنند و یا باید منتظر بمانند تا برایشان اضافه شود. اگر شما نیز می‌خواهید لنز منحصربه‌فرد خود را بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، این قسمت Lens Studio را بررسی کنید و با آن لنز خود را بسازید. در طی چند ماه گذشته این سیستم بسیار پیشرفت داشته و کار با آن سخت نیست. دانلود لنز استودیو رایگان است و بر روی سیستم‌عامل ویندوز و مک می‌تواند اجرا شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH