انتشار اطلاعاتی تازه در رابطه با گوشی‌های شیائومی Mi A2 و Mi A2 لایت

امروز شیائومی اعلام کرد مراسمی در تاریخ 24 جولای در اسپانیا برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود این شرکت گوشی اندروید وان بعدی خود را با نام می A2 در این مراسم رونمایی کند. اما بر اساس لیستی منتشر شده در لهستان، ظاهرا شایعات در خصوص معرفی اسمارت‌فون دیگری با عنوان می A2 لایت در این مراسم واقعیت دارد.

برعکس می A2 معمولی که دارای نسبت تصویری 18:9 است، نسخه لایت کمی بلندتر و با نسبت تصویری 19:9 و همچنین ناچ در بالای صفحه نمایش عرضه خواهد شد. صفحه نمایش 5.84 اینچی این گوشی کمی کوچک‌تر از مدل معمولی خواهد بود. علی‌رغم مشابهت‌های فراوان هر دو گوشی در پنل پشتی، از جمله دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت، می A2 لایت تغییرات کوچکی از نظر آنتن خواهد داشت. بعلاوه، در راستای کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت این هندست، درگاه میکرو یواس‌بی جایگزین Type-C شده است. همچنین این اسمارت‌فون برعکس مدل معمولی دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهد بود.

در زمینه ویژگی‌های داخلی نیز می A2 لایت تفاوت‌هایی با نسخه گران قیمت خواهد داشت. شاید بزرگ‌ترین تفاوت را بتوان استفاده از پردازنده اسنپدراگون 625 در مقابل پردازنده 660 نسخه معمولی دانست. با این وجود خریداران این گوشی به 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید اوریو نسخه 8.1 و یک باتری 4000 میلی‌آمپری دسترسی خواهند داشت.

در این لیست اشاره شده است که می A2 لایت با قیمت 285 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه 4/32 گیگابایتی می A2 دارای برچسب قیمتی 350 دلار بوده و نسخه 6/128 گیگابایتی نیز با قیمت پایه 430 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH