فروش آنر 10 از مرز 3 میلیون دستگاه گذشت

از زمان عرضه‌اش در ماه مه، آنر 10 اثبات کرده است که به شدت در میان مشتریان آسیایی و اروپایی طرفدار دارد. این هندست به اندازه‌ای مشهور است که شاخه فرعی شرکت هواوی در کمتر از دو ماه حدود 3 میلیون دستگاه از آن را به بازار کشورهای مختلف انتقال داده و همین امر موجب افزایش فروش کلی محصولات شرکت چینی شده است.

موفقیت آنر باعث شده است تا فروش بین‌المللی آن، بدون احتساب کشور سازنده و البته فروش بالای آن در اروپا، در شش ماه اول سال جاری 150 درصد بیشتر شود. به عنوان مثال در انگلیس فروش شرکت با رشدی 200 درصدی مواجه بوده است. بعلاوه، پس از مدت کمی از عرضه آنر 10 در روسیه، اپل با از دست دادن موقعیت فروش برتر خود در این کشور به جایگاه دوم تنزل پیدا کرد. همچنین آنر به سریع‌ترین برند رشد یافته در هند در شش ماهه اول سال 2018 تبدیل شده و فروش خود را تا 300 درصد افزایش داده است. این در حالی است که این برند به عنوان تنها برند فرعی در میان پنج شرکت برتر در حوزه گوشی‌های هوشمند چین قرار دارد و جایگاه خود را در این کشور محکم‌تر از گذشته کرده است.

آنر در برنامه‌های خود برای آینده در جهت قرارگیری در سه برند موبایلی برتر تلاش می‌کند و برنامه‌ای 5 ساله برای این هدف تدارک دیده است. در صورت موفقیت، مطمئنا موقعیت هواوی در بازار تثبیت خواهد شد و حتی می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد از دست دادن رتبه سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH