به‌زودی نسخه‌ ارزان قیمت شیائومی Mi 8 Explorer Edition عرضه خواهد شد

Mi 8 پرچم‌دار حال حاضر شیائومی به صورت رسمی چند ماه پیش معرفی شد و ظاهرا فروش آن در بازار به قدری بوده است که شرکت سازنده را مجاب به عرضه مدل‌های جدیدتری از این هندست کند. در صورت عدم اطلاع باید گفت شیائومی نسخه‌های مختلفی از این گوشی عرضه کرده است که در حال حاضر در چین و برخی کشورهای دیگر در دسترس قرار دارند؛ Mi 8، نسخه SE و همچنین Mi 8 Explorer Edition. براساس گفته‌های شیائومی از اواخر ماه گذشته میلادی این خانواده حدود یک میلیون فروش داشته است، آن هم در شرایطی که فروش  Mi 8 در اروپا به صورت رسمی از اگوست آغاز خواهد شد.

همچنین باید اشاره کرد Mi 8 Explorer Edition هنوز به بازار عرضه نشده است، اما شیائومی دو مدل دیگر از آن را آماده عرضه دارد. آنها به تازگی در آژانس رگولاتوری چینی TENAA، حضور پیدا کرده‌اند و بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده به نظر می‌رسد نسخه‌های ارزان قیمت این مدل خواهند بود. شرکت بیان کرده بود که Mi 8 Explorer Edition گران‌ترین مدل در خانواده پرچم‌دار خود بوده و با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارای برچسب قیمتی 570 دلاری در چین خواهد بود.

مدل‌های جدید دارای رم 4/6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی خواهند بود. متاسفانه ترکیب رم و حافظه داخلی برای این دستگاه‌ها مشخص نشده است، اما به طور معمول باید منتظر مدل‌های 4/64 و 6/128 گیگابایتی باشیم. با توجه به عدم وجود درگاه کارت حافظه جانبی در این مدل، حافظه داخلی از اهمیت دوچندانی برای خریداران برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH