برنامه اپل برای سال جدید: تولید آی‌پد 11 اینچی و اپل واچ‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر

تحلیل‌گر مشهور برنامه‌های اپل، Ming-Chi Kuo، پیش از این اخبار مربوط به عرضه سه مدل جدید آی‌فون در سال 2018 و ایرپادهای جدید را تایید کرده بود. اما حالا به لطف گزارش اخیرش اطلاعات جدیدی از آی‌پدها و اپل واچ‌های جدید منتشر شده است.

در خصوص خط تولید تبلت کوپرتینویی‌ها، گزارش یک بار دیگر تایید می‌کند که فناوری Face ID به کار رفته در آی‌فون X در سال جاری راه خود را به آی‌پد‌ها نیز باز خواهد کرد. بعلاوه ظاهرا دو مدل حال حاضر طراحی‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد که در آنها با حذف دکمه فیزیکی هوم شاهد کاهش بسیار زیاد حاشیه‌های این دستگاه‌ها خواهیم بود. در همین خصوص، مدل بزرگ‌تر با توجه به حفظ اندازه 12.9 اینچی نمایشگر دارای ابعاد کوچک‌تری خواهد بود. اما در مورد مدل دیگر تغییراتی در اندازه صفحه نمایش خواهیم داشت. اپل تصمیم گرفته است در این تبلت به جای کاهش کلی اندازه‌های آن حدود 0.5 اینچ به صفحه نمایش آن اضافه کند و اندازه آن را به 11 اینچ برساند. با این حساب شاهد این هستیم که برای دومین بار اندازه صفحه نمایش این محصول دچار تغییرات خواهد شد. اندازه اصلی این آی‌پد هنگامی که در سال 2016 ارایه شد، 9.7 اینچ بود.

در مورد اپل واچ نیز کو یک بار دیگر شایعات مطرح شده در خصوص صفحه نمایش بزرگ‌تر را تایید کرد و این بار به صورت دقیق‌تر اندازه صفحه نمایش‌ها را نیز بیان کرد: برای مدل بزرگ‌تر صفحه نمایش 1.78 اینچی و برای مدل کوچک‌تر 1.57 اینچ. برای مقایسه باید گفت اپل واچ 3 در حال حاضر با صفحه نمایش‌های 1.31 و 1.54 اینچی عرضه می‌شود. البته این تغییرات در صفحه نمایش بر اندازه کلی ساعت تاثیر نخواهد گذاشت. از این نکته نیز نمی‌توان صرف نظر کرد که بهبود بزرگ دیگر مربوط به نمایشگر عملکرد ضربان قلب خواهد بود.

در پایان این گزارش آمده است به همراه عرضه آی‌فون‌های 2018 باید منتظر تولید و عرضه انبوه شارژرهای بی‌سیم ایرپاور نیز باشیم. از تمامی مطالب گفته شده می‌توان نتیجه گرفت سال 2018 سال بزرگی برای اپل خواهد بود و این شرکت در تلاش است با عرضه متنوع محصولات جایگاه خود در تمامی عرصه‌ها را تثبیت و بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH