نسل جدید شارژرهای سریع هواوی می‌توانند تا حد زیادی زمان شارژ را کاهش دهند

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند توجه بیشتری را معطوف فناوری شارژ سریع کرده‌اند، تا جایی که حتی اپل نیز از این تکنولوژی در سال گذشته استفاده کرد. این امر نه تنها بر بازاریابی شرکت تاثیرات مثبتی دارد، بلکه کمک زیادی هم به باتری‌هایی می‌کند که دارای ظرفیت بالایی نیستند.

در حال حاضر رکورد سریع‌ترین شارژر در اختیار شرکت اوپو با فناوری Super VOOC قرار دارد. از این شارژرها اخیرا در نسخه لامبورگینی Find X، پرچم‌دار جدید شرکت، استفاده شده بود که می‌توانست باتری 3400 میلی‌آمپری این هندست را در 35 دقیقه شارژ کند. با این وضعیت، اگر بخواهیم به اطلاعات درخور توجه لیست تاییدیه‌های چینی اشاره کنیم، ابتدا باید از شارژر سریع هواوی که می‌تواند با شکستن رکورد اوپو خود را به عنوان سریع‌ترین شارژر معرفی کند، صحبت کنیم. در سال 2016 بود که این شرکت چینی فناوری Honor Magic را معرفی کرد که با وضعیت 5V/8A اجازه می‌داد هندست در 45 دقیقه کاملا شارژ شود. حال تکنولوژی تازه تایید شده این شرکت از ترکیب قدرتمند 10V/4A بهره می‌گیرد؛ این مورد خروجی 40 واتی را برای شارژر مهیا می‌کند. برای درک بهتر این موضوع باید گفت خروجی حال حاضر شارژرهای هواوی 22 وات است و فناوری جدید حدودا آن را دو برابر می‌کند. به این ترتیب زمان شارژ به صورت بالقوه به کمتر از سی دقیقه کاهش خواهد یافت.

از زمان ارایه این فناوری جدید توسط هواوی اطلاعی در دست نیست. با توجه به این که خانواده پرچم‌دار میت 20 در اکتبر رونمایی خواهند شد، امکان آن وجود دارد که شرکت از این تکنولوژی در پرچم‌داران جدید خود استفاده کند. احتمال وقوع این امر با حضور صفحه نمایش اولد 6.9 اینچی در میت 20 پرو که مطمئنا مصرف باتری زیادی خواهد داشت، افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH