آغاز انتشار برنامه بتا اندروید اوریو برای بلک‌بری کی‌وان

حال که بلک‌بری KEY2 در بیشتر بازارهای مهم جهانی در دسترس کاربران قرار گرفته است، شرکت کانادایی تمرکز خود را بر به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسل قبلی این هندست معطوف کرده است. با وجود شایعات فراوان پیرامون عرضه اندروید اوریو برای کی‌وان، این گوشی هنوز هم بر روی اندروید نوقا کار می‌کند.

ظاهرا قرار بوده شرکت مخابراتی راجرز در اواخر ماه گذشته میلادی به‌روزرسانی اوریو را برای این اسمارت‌فون ارایه کند، که این اتفاقا رخ نداده است. حالا اطلاعات تازه‌ای از سرنوشت اندروید اوریو برای کی‌وان منتشر شده که در آن بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرده است برنامه بتا آغاز شده و کاربرانی که خواهان آزمایش آن قبل از عرضه نهایی هستند، می‌توانند با نام‌نویسی در سایت Centercode به انجام این کار اقدام کنند.

در این ماه ما برنامه بتا خود را با همکاری کارشناسان آزمایش برنامه بتا، Centercode، وارد فاز جدیدی خواهیم کرد و علاقه‌مندیم تا شما نیز همراه با برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود در این آزمایش به ما ملحق شوید. دعوت‌نامه‌ای برای این کار بر روی گوشی‌های کی وان ارسال خواهد شد. اگر از کاربران این گوشی هستید از این انجمن جدید بازدید کرده و با تکمیل پروفایل خود در این طرح شرکت کنید.

اگرچه این طرح فقط مربوط به نسخه بتا است، اما بدون شک ملحق شدن به آن در Centercode می‌تواند جالب باشد. با وجود این اطلاعیه مطمئنا کاربران گوشی کی‌وان هنوز هم باید مدت زمانی را تا آماده شدن نهایی اندروید اوریو صبر کنند. در هر صورت باید گفت اندروید اوریو از همیشه به کی‌وان نزدیک‌تر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH