محصول استراتژیک هواوی با نام میت 20 پرو احتمالا با نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر عرضه خواهد شد

شاید اکنون مشخص نباشد؛ اما هواوی در تدارک ارایه پاسخی محکم به بزر‌گ‌ترین آی‌فون عرضه شده تا به امروز است. در صورت صحت کلیه گمانه‌زنی‌ها، آی‌فون X پلاس 6.46 اینچی شایعه شده حدودا در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. از نظر فعالین حوزه صنعت، اسمارت‌فون آینده هواوی یک محصولی استراتزیک لقب گرفته است و احتمالا این دستگاه، همان میت 20 پرو خواهد بود.

هندست نسل قبلی تا پیش از طرح ادعای جاسوسی از سوی کنگره آمریکا و هشدار قانون‌گذاران به اپراتورهای AT&T و ورایزن مبنی بر عدم عرضه آن، اولین دستگاه بزرگ هواوی بود که از سوی سرویس‌دهنده‌های مخابراتی ایالات‌متحده به صورت رسمی عرضه می‌شد. پیش‌تر منابع کره‌ای گزارش دادند که هواوی، تامین نمایشگرهای اولد 6.9 اینچی انعطاف‌پذیر برای میت 20 پرو را به سامسونگ محول نموده است. اما اکنون این منابع ادعا می‌کنند که از زمان روشن شدن موجودیت پنل‌های مذکور، هواوی شرکت چینی BOE را به عنوان تامین‌کننده بخشی از سفارشات خود لحاظ کرده است. BOE به صورت محدود در زمینه تولید پنل‌های اولد فعالیت می‌کند.

با وجود سرمایه‌گذاری کلان کمپانی در کارخانه تولید صفحات اولد نسل ششم طی سال گذشته، بازدهی تولید صفحات انعطاف‌پذیر همچنان یک مشکل به‌شمار می‌رود و احتمالا به همین خاطر هواوی در تلاش برای یافتن منابع تامین‌کننده پشتیبان برای میت 20 پرو است. براساس پیش‌بینی‌ها این گوشی با تراشه جدید و پیکره‌بندی دوربین با حداقل کیفیت معادل با دوربین سه‌گانه هواوی P20 پرو روانه بازار می‌شود. بعلاوه در حال حاضر هواوی با عرضه میت RS نشان داده که از چگونگی ساخت یک گوشی زیبا با نمایشگر اولد خمیده آگاهی دارد.

1 در مورد “محصول استراتژیک هواوی با نام میت 20 پرو احتمالا با نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر عرضه خواهد شد”

  1. انصافا در حال حاظر p20 pro رو دستش نیست .
    این هواوی چند سال پیش هر کی گوشی ارزون میخواست میگفتن هواوی .بعضیام مسخره میکردن و حتی الان گوشی هواوی دستت میبینن میگن بنجل چینیه.
    پیشرفتش عالی بوده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH