پانوس پانای به همه شایعات درباره سرفیس‌فون مایکروسافت پایان داد!

در طول هشت یا نه ماه گذشته که بازار شایعات درباره یک سرفیس‌فون جدید تاشو داغ بود، رسمی‌ترین خبری که از طرف مایکروسافت به‌دست آمد یک ایمیل یا سند داخلی بود که به بیرون درز کرد. اما امروز یک مصاحبه پادکستی با پانوس پانای، رییس واحد سرفیس شرکت مایکروسافت، اوضاع را تغییر داد و آب سردی بر  روی همه این شایعات ریخت.

درست است که این موضوع خبر بدی برای آن‌هایی که امیدوار به دیدن سرفیس‌فون مرموز در بازار بودند محسوب می‌شود، اما در این پادکست زمانی که درباره جهت‌گیری آینده شرکت توضیح داده می‌شود پانوی بیان می‌کند که: «خب، من با اطمینان نمی‌توانم بگویم که برنامه‌ریزی‌های آتی مایکروسافت شامل یک سرفیس‌فون خواهد بود.» نه تنها منظور او از این عبارت این بوده که هیچ فرم‌فکتوری جدیدی در ردموند، دربردارنده طراحی یک سرفیس‌فون نخواهد بود، بلکه مسیر آینده محصولات مایکروسافت نیز نیازی به چنین دیوایسی ندارد.

پانای اضافه کرده که دستگاه‌های آینده سرفیس قرار است بیشتر بر روی «ارتباط» تمرکز داشته باشند، اما نه براساس برداشتی که در حال حاضر از این کلمه وجود دارد. او بیان داشته که نحوه ارتباط مردم با یکدیگر دچار تحول و دگرگونی خواهد شد. این گفته‌ها در کنار گزارش‌های قبلی به این معنی است که دستگاه تاشو دارای امکانات تلفنی خواهد بود اما شاید نتوان آن را به‌عنوان یک موبایل در نظر گرفت.

با این اوصاف، اگر شما انتظار دستگاهی با کدنام آندرومدا را برای سال آینده می‌کشیدید، با این مصاحبه جدید پانای دیگر می‌توانید مطمئن باشید که خبری از این دستگاه نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH