مدیرعامل سامسونگ حین استفاده از گلکسی‌نوت 9 در انظار عمومی دیده شد!

تنها 3 هفته تا رونمایی رسمی از فبلت سامسونگ گلکسی‌نوت 9 باقی‌مانده است و دیجی کو، مدیرعامل غول کره‌ای حین استفاده از اسمارت‌فون نسل بعدی در انظار عمومی ظاهر شده است. این پدیده، اعمال بزرگ‌ترین تغییرات در طراحی فبلت جدید سامسونگ را مورد تایید قرار می‌دهد.

اگرچه تصویر منتشر شده جزئیات چندانی به‌جز سازگاری دستگاه با قلم S Pen را نشان نمی‌دهد؛ اما دستگاه منحصربه‌فرد مورد استفاده توسط مدیرعامل مجهز به قابی است که به وضوح شامل برشی برای طراحی جدید قسمت پشتی هندست است. این بخش از یک دوربین دوگانه با چیدمان افقی و اسکنر اثرانگشت در زیر آن میزبانی می‌کند. با این‌حال صرف‌نظر از تغییر مکان قرارگیری سنسور انتظار می‌رود که اسمارت‌فون جدید از ظاهری کاملا مشابه با فبلت سال گذشته یعنی گلکسی‌نوت 8 برخوردار باشد. در واقع در قسمت جلویی دستگاه، کاهش جزیی اندازه حاشیه تحتانی گوشی تنها وجه تمایز این 2 مدل به‌شمار می‌آید. با این‌حال پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را با طیف رنگی گسترده‌ای روانه بازار کند و احتمالا برخی مدل‌ها به قلم‌های S Pen با رنگ‌های متضاد مجهز خواهند شد. به‌عنوان مثال، ظاهرا نسخه آبی رنگ گلکسی‌نوت 9 به همراه یک قلم S Pen طلایی رنگ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اما با تمرکز بر مشخصات داخلی گوشی متوجه خواهیم شد که پردازنده اگزینوس 9810 که سال گذشته در اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S9 به‌کار گرفته شد، در نسخه بین‌المللی گلکسی‌نوت 9 نیز مجددا مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ در حالی‌که مدل مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 برای بار دیگر در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی، هر 2 مدل از پردازنده مذکور را همراهی می‌کنند. با این‌حال برخی شایعات از عرضه مدلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی به صورت محدود و در تعدادی از بازارها نظیر چین حکایت دارند. همچنین از جنبه مشخصات نرم‌افزاری، این هندست با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو و آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس راهی بازار می‌شود. بعلاوه به نظر می‌رسد که یک باتری قدرتمند با ظرفیت چشمگیر 4000 میلی‌آمپرساعتی، انرژی موردنیاز گلکسی‌نوت 9 را تامین خواهد کرد.

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها و در ادامه روند عرضه گلکسی‌نوت 8 در سال گذشته، قیمت‌گذاری گلکسی‌نوت 9 در ایالات‌متحده از حدود 960 دلار آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که در اواسط ماه آگوست، امکان پیش‌سفارش این محصول برای مشتریان فراهم شود و به دنبال آن، فروش فبلت جدید سامسونگ از روز 24 آگوست شروع خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH