تصاویر واقعی آنر نوت 10 نمایشگر غول پیکر این فبلت را نشان می‌دهند

آنر نوت 10 یکی از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار از برند آنر است که چند هفته‌ای می‌شود اطلاعاتی از قبیل مشخصات، رنگ‌بندی و حتی وجود نسخه مخصوص رولز رویز آن در خبرگزاری‌ها منتشر شده است. به‌تازگی تصاویری واقعی از این هندست منتشر شده که به خوبی می‌تواند ویژگی‌های نمایشگر این هندست را به نمایش بگذارد.

گفته می‌شود این هندست از نمایشگری 6.9 اینچی استفاده می‌کند که پنل آن از نوع امولد است. این اندازه دقیقا مشابه با شیائومی می‌مکس 3 است که از فردا روانه بازار می‌شود. با این حال تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که آنر نوت 10 نمایشگر عریض‌تری خواهد داشت.

ذکر یک نکته خالی از لطف نیست، اگر این دو هندست نمایشگری با اندازه یکسان دارند، پس چرا آنر نوت 10 عریض‌تر به چشم می‌آید؟! می‌توان گفت شاید این موضوع تنها به زاویه گرفتن عکس بستگی دارد و فرضیه دوم این است که نسبت تصویر این دو اسمارت‌فون متفاوت خواهد بود و در آنر نوت 10، 18 به 9 نخواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید هواوی میت 10 نیز از نمایشگری 18 به 9 استفاده نمی‌کرد، با این حال حاشیه اطراف نمایشگر آن بسیار کم بود. این احتمال وجود دارد که آنر نوت 10 نیز از طراحی مشابه‌ای استفاده کند. در تصاویر منتشر شده آنر نوت 10 در کنار نینتندو سویچ قرار گرفته است، این کنسول همراه از نمایشگری 6.2 اینچی استفاده می‌کند اما وجود حاشیه‌های زاید زیاد در اطراف نمایشگر موجب شده است این اسمارت‌فون بزرگ‌تر از آنر نوت 10 باشد.

همان‌طور که گفته شد، نمایشگر آنر نوت 10 حاشیه‌های زاید کمی دارد و زوایای آن خمیده است. در بخش بالایی نمایشگر می‌توانیم سنسور دوربین سلفی، سنسور نزدیکی و نور و هم‌چنین اسپیکر تماس را مشاهده کنیم. در بخش پایینی نمایشگر نیز تنها لوگوی آنر مشاهده می‌شود. متاسفانه در این تصاویر بخش پشتی تلفن همراه قابل رویت نیست. از جمله مشخصات این فبلت می‌توان به پردازنده کایرین 970، 6 گیگابایت رم و رابط کاربری EMUI 8.1 اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH