اطلاعاتی تازه در رابطه با گلکسی تب A مدل ۲۰۱۸

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ در جریان معرفی گلکسی تب اس ۴، از گلکسی تب A2 و A2 XL نیز رونمایی کند؛ به‌علاوه انتظار می‌رود در کنار این‌ها، از تبلت ارزان‌قیمت گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۸ نیز که در افشاگری‌های اخیر مشخصات آن لو رفته است، پرده‌برداری شود.

به لطف رندرهایی که توسط وب‌سایت NieuweMobiel به‌دست آمده، مشخص شده که بزرگ‌ترین تغییری که سامسونگ در گلکسی تب A 8.0  مدل ۲۰۱۸ داده در ارتباط با سایز واقعی تبلت جدید است که در مقایسه با مدل ۲۰۱۷ کوچک‌تر شده است. در حالی‌که اندازه حاشیه‌های کناری تبلت تقریبا بدون تغییر مانده است، این غول کره‌ای حاشیه‌های بالا و پایینی تبلت را به‌طرز قابل توجهی کم کرده، به‌طوری‌که طول کلی آن به اندازه ۷.۵ میلی‌متر کاهش یافته است.همچنین، در تصاویری که از سایر تبلت‌های مورد انتظار سامسونگ منتشر شده، مدل‌های ارزان قیمت، فاقد دکمه فیزیکی هوم و لوگو برند شرکت در قسمت بالای دستگاه بودند. در پشت تبلت، باز هم شاهد قاب آلومینیومی با یک دوربین هستیم. نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد که سامسونگ شاید به‌دلیل پایین آوردن هزینه‌ها، فلاش LED را از پشت تبلت حذف کرده است.

از نظر مشخصات داخلی، تصاویر فاش شده اطلاعات چندانی در این‌باره به ما نمی‌دهند، اما یک لیست بنچ‌مارک، وجود یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و رم ۲ گیگابایتی را تایید کرده است. به‌علاوه، در حالی‌که هنوز میزان حافظه داخلی تبلت مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که حافظه ۳۲ گیگابایتی انتخاب مناسبی برای این مدل باشد. ضمنا، دستگاه از سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد.

تاکنون سامسونگ جزییاتی درباره زمان معرفی تبلت‌های جدید اعلام نکرده است، اما رندرهای مذکور به‌روشنی تاریخ ۹ آگوست را بر روی صفحه اصلی دستگاه‌ نشان می‌دهند، که در واقع همان زمان مقرر شده برای رونمایی از گلکسی نوت ۹ و گلکسی واچ است. بنابراین باید امیدوار به معرفی این تبلت‌های جدید در رویداد آینده سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH