گلکسی واچ سامسونگ با سیستم عامل تایزن 4.0 عرضه خواهد شد

با توجه به گستردگی شایعات پیرامون سیستم عاملی که سامسونگ در جدیدترین ساعت هوشمند خود استفاده خواهد کرد، چندی پیش شاهد انتشار خبری مبنی بر استفاده شرکت کره‌ای از تایزن در این محصول بودیم. حال به لطف اطلاعات منتشر شده از SamMobile، به نظر می‌رسد گلکسی واچ از تایزن 4.0 که سال گذشته برای اولین بار توسط سامسونگ رونمایی شد، به عنوان سیستم عامل بهره‌مند خواهد شد.

ظاهرا شایعات در خصوص استفاده از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی در این گجت نیز حقیقت داشته است و کنترل‌های صوتی به کار گرفته شده در این دستگاه می‌توانند آن را در مقایسه با محصولات مشابه سربلند بیرون آورند. گفتنی است در سال جاری شاهد عرضه اپل واچ با سیری و همچنین ساعت‌های هوشمندی با سیستم عامل Wear OS و دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت خواهیم بود. براساس شنیده‌ها گلکسی واچ دارای ویژگی‌های جدید زیادی در حوزه سلامت و ورزش کاربران نیز خواهد بود. اما روی هم رفته اطلاعات زیادی در خصوص این گجت در دسترس نیست و سامسونگ تا جای ممکن مراحل ساخت و تولید آن را در خفا انجام داده است.

در خصوص زمان عرضه این محصول نیز گفته می‌شود گلکسی واچ همزمان با گلکسی نوت 9 و همچنین سری جدید تبلت‌های سامسونگ در تاریخ نهم اگوست معرفی خواهد شد و کار پیش فروش آن به فاصله کم و از 14 اگوست آغاز می‌شود. خریداران این محصول در کمتر از ده روز آن را دریافت خواهند کرد. در مورد قیمت گلکسی واچ نیز اطلاعی در دست نیست، اما مطمئنا به زودی شاهد انتشار جزییات بیشتری از ساعت هوشمند جدید سامسونگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH